Gå til innhold

Forbanna #&$@¥¢£&$#@@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det en tråd her der vi får lov å banna og kjefte på idioter i vårt privatliv? Kan denne være den? Jeg har noen kruttssalver på lager....

Anonymous poster hash: 1b360...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på!

Anonymous poster hash: 933f1...580
Gjest snoopy_93
Skrevet

Fyr løs! Jeg er meget ivrig på å lære noe nytt.

Skrevet

Kjør på! Jeg har en sak på hjertet:

Min svigermor får ikke komme i bryllupet!!! Hun har ignorert meg i er halvt år og ignorerer meg når vi er på middag der. Skal aldri mer dra hen dit og om hun ikke ønsker sin sønn og forlovede et lykkelig ekteskap kan hun faen meg bare holde seg unna bryllupet! Hører du? Du er ikke velkommen!! :(

Anonymous poster hash: 41185...e52

• Liker 3
Skrevet

Din forbanna kuksuger som våger å legge deg opp i min livsstil, kosthold og livssyn!!! Ingen faens jævla sjel har spurt om din mening, din tilbakestående molbomongo! Du kan bare dra rett til helvete med dine "meninger"!!! Forbanna kuksugerhomomongofittetrynehermafroditthuleboer!

Anonymous poster hash: 30e31...33d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Grrrrrrrrr

Endret av pølsebrød
  • Liker 1
Skrevet

Jævla horekjerring hvordan våger du å bryte inn i forholdet vårt du kan dra rett tilbake til sigøynerland uten internettilgang og råtne bort forbanna fittehore mongokuk tror du har evner dragekjerring kalte du meg! Dette er langtfra over! Jeg tar deg en dag! Kuktrynefittejævel!

Edit ble ikke ferdig

• Liker 2
Skrevet

Og du! Din jævla neandertal som bad meg oppsøke psykolog og sa du skulle lure kjøtt opp i maten min når du hørte jeg var blitt veggis. Jeg sender deg til slakteriet din jævla tilbakestående kukmongo!

Anonymous poster hash: 30e31...33d

• Liker 1
Skrevet

... Wow.

Anonymous poster hash: 2c97e...177
  • Liker 2
Skrevet

wtf?

Anonymous poster hash: 0c835...c59
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...