frøkna Skrevet 10. januar 2015 #61 Del Skrevet 10. januar 2015 Cathrine88 skrev (På 10.1.2015 den 17.13): Jeg er bare 165 cm høy og har motsatt problem - bukser og skjørt blir ofte for korte, så jeg er enig med de som skriver at det ikke har med høyde, men proposjoner å gjøre. Det er utrolig sexy med høye kvinner som er stolte av høyden sin. Også er de så mye lettere å få øye på enn oss andre. Oi, nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro.. Syns kroppen min er ganske gjennomsnittlig proposjonert jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 10. januar 2015 #62 Del Skrevet 10. januar 2015 frøkna skrev (På 10.1.2015 den 21.01): Oi, nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro.. Syns kroppen min er ganske gjennomsnittlig proposjonert jeg! Jeg mente absolutt ikke at det er noe galt med proposjonene dine! Jeg har lange bein i forhold til høyden - som en babysjiraff. Gjennomsnittlig bukselengde er visstnok 32 og jeg finner bukser i den lengden overalt, men de blir for korte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 10. januar 2015 #63 Del Skrevet 10. januar 2015 Det finnes tre typer menn; puppemenn, rumpemenn og benmenn. Benmenn har typisk en greie for lange, slanke ben....åpenbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2015 #64 Del Skrevet 10. januar 2015 Ferny skrev (På 10.1.2015 den 20.03): Sier ikke at en flatbrystet kvinne er et "gladsyn", neppe naken i hvert fall. Bare at klær gjerne sitter penere. Er ikke alltid enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. januar 2015 #65 Del Skrevet 10. januar 2015 Ferny skrev (På 10.1.2015 den 19.56): Haha, har faktisk hørt det selv et sted jeg også - det med de homofile designerne. Men sånn btw. For en stund siden spurte jeg om en kjole var for tacky eller noe i den duren her på forumet - linket til kjolen med modellen fra Nelly. Hun var formfull, normalt høy - med både store pupper og rumpe. Ganske så mange negative kommentarer da, ja. Deretter la jeg til et bilde av meg og min lange kropp i kjolen (ti cm lengre enn modellen på bildet) - ikke så mye pupper og lår her. Da endret mange mening, og plutselig var ikke kjolen så stygg likevel. Jeg kledde den visst veldig bra. OK? I rest my case. Du er kvinne bedømt av kvinner Spurt et rent smakspanel og sett hvilke svar du ville fått da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kubrak Skrevet 10. januar 2015 #66 Del Skrevet 10. januar 2015 AnonymBruker skrev (På 10.1.2015 den 2.16): hei, til dere som synes høye (178cm+) kvinner som er tynne (mer tynn enn normal) er pene/attraktive. Hva er det dere synes er pent med dem? Nå er jeg en av denne sorten, og jeg har ikke dårlig selvtillit. Jeg har et stort speil over hele veggen og kom på å lure under en økt, hva er det som er så pent med lange ben? Ja, vi er kanskje fine å se på når vi går forbi med korte kjoler og vind som gjør at håret vårt flyr, men.. Min kjære er like høy som meg sånn ca. Og jeg syntes liksom plutselig at jeg var så stor. Ikke feit-stor, men areal-stor. Jeg fant det plutselig ikke fint, og følte meg faktisk som en stor dinosaur når jeg så bena mine fly hit og dit. Ja, jeg vet - smaken er som baken. Men tror ikke korte kvinner ville hatt så mye i mot å være høye, og høye slanke kvinner er ikke så vondt å se på. Men jeg tror egentlig bare dette er med klær på, uten en tråd, synes jeg det blir for maskulint/for mye/veldig stort areal i hvert fall. Jeg fant det ikke noe fint å se på hvor lang jeg var i sengen, selv om jeg daglig får komplimenter for kroppen min og håret mitt. Jeg ser til og med dårlig, så så ikke noe "feil" så nesten ikke andiktet mitt, men det var liksom så mue. Første gang jeg skulle ønske jeg var bitte litt kortere (bare i senga da, hahaha!) Vet ikke helt hva spm. Mitt er, men noe ala hva synes dere er så fint med lange ben siden de "fleste" synes dette er så fint. Og som sagt, jeg vet at smaken er som baken.. Den er delt ja! Hilsen J 21.Anonymous poster hash: fa621...9f0 det er jo nettopp det at smaken er som baken. At du er mer maskulin pga høyden og arealet er en fix ide du og sikkert mange andre har, fordi det er sånn dere er skrudd sammen oppi hodet. Jeg føler imidlertid ikke sånn om høyde at det skal gjøre en mer eller mindre maskulin, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 10. januar 2015 #67 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Salvesen skrev (På 10.1.2015 den 21.51): Det finnes tre typer menn; puppemenn, rumpemenn og benmenn. Benmenn har typisk en greie for lange, slanke ben....åpenbart. Ok. Har alltid stussa over hvorfor mannfolka har så store vanskeligheter med å se oss kvinnfolka i øya når de prater med oss. Nå forstår jeg endelig hvorfor Endret 10. januar 2015 av Nemigirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. januar 2015 #68 Del Skrevet 10. januar 2015 Cathrine88 skrev (På 10.1.2015 den 21.47): Jeg mente absolutt ikke at det er noe galt med proposjonene dine! Jeg har lange bein i forhold til høyden - som en babysjiraff. Gjennomsnittlig bukselengde er visstnok 32 og jeg finner bukser i den lengden overalt, men de blir for korte. Jeg er 9cm høyere enn deg, og jeg sliter med å finne busker til min lengde (30). Du må ha jævlig lange bein og jeg tilsvarende korte (Ok, sitter jeg på hard stol ved siden av folk på 180 til 185cm så er jeg som regel jevnhøy med dem ). Vil ville sett latterlige ut om vi tsod ved siden av hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #69 Del Skrevet 11. januar 2015 AnonymBruker skrev (På 10.1.2015 den 2.39): Du har forresten fått med deg at jeg er 178 og med en BMI på 16, altså slank.. Anonymous poster hash: fa621...9f0 Man er ikke slank når man har en bmi på 16, da er man UNDERVEKTIG. Anonymous poster hash: e2e96...2e2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #70 Del Skrevet 11. januar 2015 For noen tullkjerringer dere er! Jeg er 181 cm høy og slank, ikke perfekt, men helt ok. Om en mann liker mine lange ben er det flott, om ikke , his loss. At dere gidder å bry dere så mye om hva andre synes, slutt med å være så opptatt av hva HAN synes!! Bare vær Anonymous poster hash: d3110...a32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 11. januar 2015 #71 Del Skrevet 11. januar 2015 Arealstor er det rareste ordet jeg har hørt. Jeg er 173 og føler meg liten. I sengen uten klær er jeg også liten. Min samboer er veldig tynn, men han er fortsatt større enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 11. januar 2015 #72 Del Skrevet 11. januar 2015 brutal_mann skrev (På 10.1.2015 den 23.58): (Ok, sitter jeg på hard stol ved siden av folk på 180 til 185cm så er jeg som regel jevnhøy med dem ). Du er vel lang i kroppen da? :3Jeg er 168 cm og har benlengde på 33,5 (85 cm). O_o Kort overkropp og mye ben (benlengdeprosenten er jo på 50,59). (For å regne lengden på ben i % av høyden: lengde x 100 / høyde). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #73 Del Skrevet 11. januar 2015 Ferny skrev (På 10.1.2015 den 20.03): Sier ikke at en flatbrystet kvinne er et "gladsyn", neppe naken i hvert fall. Bare at klær gjerne sitter penere. Jeg så engang et intervju av Karl Lagerfelt om hvorfor han foretrakk tynne modeller. Jeg husker at han helt spesifikt sa at han ikke ville risikere at folk heller la merke til modellen enn klærne hans. Derfor foretrakk han middels pene kvinner uten så mye former. Vakre kvinner med mye former ville "stjele" oppmerksomheten vekk fra klærne, og det var et problem for han. Altså er det ikke slik at høye og tynne kvinner (aka modelltypen) er så mye vakrere, de bare er bedre egnet som kleshengere. Anonymous poster hash: 6f75b...8a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #74 Del Skrevet 11. januar 2015 Ellers er jeg litt enig med ts, jeg forstår heller ikke "hypen" om høye kvinner. Jeg har tenkt samme tanken selv, at jeg er glad jeg ikke er så "romstor" med mine 1,60m. Helt greit å være lita, feminin og nett Anonymous poster hash: 6f75b...8a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #75 Del Skrevet 11. januar 2015 AnonymBruker skrev (På 11.1.2015 den 9.17): Ellers er jeg litt enig med ts, jeg forstår heller ikke "hypen" om høye kvinner. Jeg har tenkt samme tanken selv, at jeg er glad jeg ikke er så "romstor" med mine 1,60m. Helt greit å være lita, feminin og nett Anonymous poster hash: 6f75b...8a9 Føler det er like feminint å være høy, mange lave er jo litt klumpete mens middels høye har mer gaselle kropp. Anonymous poster hash: 0716a...3aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #76 Del Skrevet 11. januar 2015 AnonymBruker skrev (På 11.1.2015 den 9.26): Føler det er like feminint å være høy, mange lave er jo litt klumpete mens middels høye har mer gaselle kropp.Anonymous poster hash: 0716a...3aa [/acronym Både høye og lave kan ha dårlige proposjoner..Selv er jeg lav og slank med timeglassfigur, og er ikke klumpete i det heletatt Anonymous poster hash: 6f75b...8a9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #77 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg har ikke orket å lese hele tråden, da tror jeg kanskje jeg hadde blitt deprimert. Jeg er lang og tynn. 179, med verdens lengste bein. Jeg har hatet meg selv for hvordan jeg såg ut så lenge jeg kan huske. Likevel har jeg prøvd å jobbe med meg selv, fordi jeg kan ikke noe for det. Jeg kan ikke gjøre en DRITT med hvordan jeg ser ut. At dere skal sitte her og diskutere om kroppen min, eller andre med sånn kropp er attraktiv eller ikke, syns jeg er kvalmende. Om det hadde vært en diskusjon om en overvektig kvinne hadde vært attraktiv, hadde dere fått kjeft. Mens å rakke ned på tynne lange mennsker er liksom greit... Anonymous poster hash: 7bcef...132 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #78 Del Skrevet 11. januar 2015 AnonymBruker skrev (På 11.1.2015 den 10.28): Jeg har ikke orket å lese hele tråden, da tror jeg kanskje jeg hadde blitt deprimert. Jeg er lang og tynn. 179, med verdens lengste bein. Jeg har hatet meg selv for hvordan jeg såg ut så lenge jeg kan huske. Likevel har jeg prøvd å jobbe med meg selv, fordi jeg kan ikke noe for det. Jeg kan ikke gjøre en DRITT med hvordan jeg ser ut. At dere skal sitte her og diskutere om kroppen min, eller andre med sånn kropp er attraktiv eller ikke, syns jeg er kvalmende. Om det hadde vært en diskusjon om en overvektig kvinne hadde vært attraktiv, hadde dere fått kjeft. Mens å rakke ned på tynne lange mennsker er liksom greit... Anonymous poster hash: 7bcef...132 179 er en nydelig høyde, lange ben er sexy og lav vekt er positivt. Tommel opp fra meg til deg 👍Anonymous poster hash: 0716a...3aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #79 Del Skrevet 11. januar 2015 Salvesen skrev (På 10.1.2015 den 21.51): Det finnes tre typer menn; puppemenn, rumpemenn og benmenn. Benmenn har typisk en greie for lange, slanke ben....åpenbart. Benmenn synes vel først og fremst at stramme, slanke og veltrente bein/lår er sexy og ikke nødvendigvis lengden? Kjæresten min er en typisk rumpe - og bein(lår)mann og han digger jenter som trener mye knebøy osv og synes de har flotte bein (og rumpe), uavhengig av lengden på beina Anonymous poster hash: 67178...379 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. januar 2015 #80 Del Skrevet 11. januar 2015 AnonymBruker skrev (På 11.1.2015 den 10.49): Benmenn synes vel først og fremst at stramme, slanke og veltrente bein/lår er sexy og ikke nødvendigvis lengden? Kjæresten min er en typisk rumpe - og bein(lår)mann og han digger jenter som trener mye knebøy osv og synes de har flotte bein (og rumpe), uavhengig av lengden på beina Anonymous poster hash: 67178...379 Tja. Benmenn kan fint også like myke, chubby ben og ikke nødvendigvis stramhet ELLER lengde. Altså er det like lite oppskrift der som at puppemenn liker kun store eller kun små pupper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå