Gjest Sukkerert Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 Hvordan fortelle en person at du er forelsket i ham/henne? Hva mener dere er den ideelle måten å fortelle dette på? På hvilken måte fortalte dere den utkårede om forelskelsen?
*Lene* Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 Oj, tror det er vanskelig å planlegge slikt. Må bare vente til situasjonen byr seg, eller være rett fram på sak! Selv skrev jeg det i en e-mail, da vi mailet frem og tilbaek. :oops: (litt feigt kanskje ja, men det passet så bra å gjøre det akkurat da..hehe)
Mona Skrevet 3. august 2004 #3 Skrevet 3. august 2004 Det kommer jo ofte veldig naturlig... Mange ganger er det ikke nødvendig å si det i det hele tatt, da forbindelsen kanskje allerede er der mellom to mennesker og det utvikler seg til noe mer. Hvis jeg måtte fortelle en person at jeg var forelsket vet jeg neimen ikke hvordan. Måtte selvfølgelig sagt det selv personlig, men må finne en passende anledning da!
Miss-X Skrevet 3. august 2004 #4 Skrevet 3. august 2004 Det er kanskje litt enklere å vise det i måten du er på mot ham enn å si det sånn rett ut. Måten min samboer fikk vite det på var at jeg fortalte det til noen som kjente han, som da selvfølgelig lekket det videre til ham....
Carrot Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 For min del sa jeg bare lett at jeg tenkte på ham til stadighet, at han var spesiell for meg og at jeg kjente kriblingen i kroppen når jeg så han - så spurte jeg om han kunne forklare meg hvorfor det var sånn 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå