Gå til innhold

spisestue tips?ikke kjedebutikk


Charmina

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har tips om hvor man får kjøpt fine spisestuer bortsett fra de vanlige kjedebutikkene som bohus og lignende? Som har nettsider?

Klems Charmina :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vi har spisestue fra Sandvik (Elizabeth) og er veldig fornøyd med den. Den er for så vidt kjøpt i en kjedebutikk (Møbelringen), men de har den flere steder. www.sandvik.no

Ellers så har jo Italian House mye spisestuer, men det er jo også litt avhengig av hva slags stil du ønsker deg.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Glemte forresten helt bort møblene til Tonning. De er jo klassiske og i skikkelig kvalitet, men langt fra billige...

www.tonning.no

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mettan ikke innlogga

Du kan jo også kjøpe spisebord og stoler hver for seg, da kan du jo få en veldig personlig stil (hvis det er det du er ute etter). Har både sett gamle bondebord i tre og moderne bord i glass/plexi kombinert med Arne Jacobsens syver-stoler, begge deler var kjempefint! Vet jo ikke om du tenker på komplett spisestue med skjenk osv, da blir det kanskje litt verre... Men, du får det nok til hvis du bruker fantasien!

Kan jo forresten også sjekke bruktmarkeder (f.eks finn), det er en del spisestuer til salgs der. Så et Børge Mogensen shakerbord + 6 stoler til salgs nå nettopp, bare som et eksempel...

LYKKE TIL med spisestuejakt! :-)

Klem, Mettan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, litt OT her.... jeg er nyetablert, har nylig kjøpt min egen lille leilighet, og trengte stort sett det som var av møbler... spisebord sto høyt på ønskelisten, men lavt på prioriteringslisten pga økonomi... men så var jeg på fretex, og der sto min lille drøm av et spisebord! gammel og slitt, men akkurat så "trendy" som dem man får tak til 10 000,-... kjøpte meg med den lille skatten, pusset det ned, lakket det, ga stolene samme overhaling samt nye sete trekk - og det ble superlekkeret!!! spisestuen er forholdsvis lys, heltre og en kul "detalj" jeg har fått mye skryt for, er at illeggsplatene er lakket mørkere, neste gråaktig og og det går igjen i stoffet på setene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...