Gå til innhold

spørsmål om diverse!

Fremhevede innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

Jeg er på sunn kostholdsgreie for å prøve å få vekk litt overflødig flesk, og har et par spørsmål i sammenheng med dette! For det første, hva er den mest effektive treningen for lårene? jeg vil ha de strammere! Ser faktisk små resultater på magen min, hvis jeg fortsetter som jeg gjør, vil den kanskje gå enda mer ned?

Og så har jeg slutta med "fymat", men lurer på om det skader om jeg tar en spisetur på mcdonalds/spiser litt is/sjokolade etc en, to ganger i måneden+ Jeg er livredd for å spise, har konstant dårlig samvittighet over en sjokolade jeg spiste for noen dager siden og sånn...

Og! Går det ann å få strekkmerker på puppene? jeg har d-cup, og er livredd for at de skal henge om et år, og strekke seg nedover og bli stygge...

Er det forresten veldig usunt med milkshake? har hørt begge deler:/

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Den mest effektive oppstrammeren for MINE lår er sykling, uten tvil!! Merker forskjell etter bare få sykkelturer!!

Når det gjelder "fymat" fra McDonalds osv vil ikke ett eller to måltider i mnd ødelegge slanking. Det viktigste når en slanker seg er å ikke bli HELT fanatisk, for da er sjansen for å sprekke veldig stor!!! Men på den annen side vet du selv best om det å kunne spise sånn mat en eller to ganger i mnd gjør at du bare får enda mer lyst på, og skeier ut til oftere, eller om det kan hjelpe deg til å holde slankekuren. Jeg personlig er sånn at hvis jeg spiser sjokolade en kveld kan du garantere at jeg har lyst på den neste også, mens hvis jeg kutter det helt ut, får jeg ikke lyst på det heller.

Ja, du kan nok få strekkmerker på puppene. (Uten at jeg noen gang har fått, det...jeg har jo ikke noe der i det hele tatt, så hvordan skulle det bli strekt :ler: )

Det som er kjekt med milkshake er at det gir veldig metthetsfølelse.....om det er sunt eller usunt? Tipper på det siste, da det vel er sukker i det, men det kommer vel an på....er vel forskjell fra milkshae til milkshake!!

Skrevet

Øvelser som knebøy, markløft og utfall trener de store musklene i lår og rumpe. Jogging (lavt tempo, minimum en halvtime) er fint for fettforbrenning og for å å få slanke ben.

Strekkmerker oppstår nettopp ved strekk i huden, og ofte ved for rask vektoppgang. En god BH (og stabil vekt) kan forebygge strekkmerker på puppene. Mange får strekkmerker nettopp der ved graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...