Gjest GreenSky Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 Av absolutt alle BH-ene jeg har,får jeg små sår i sidene. Det er ikke så veldig vondt, men det irriterer meg litt. Jeg har noen runde, små sår på sideneetter at BH-spilene har vært borti huden hele dagen. Kan jo sette på plaster, men skal jeg liksom gå med permanent plaster på sidene, da? Plaster på selve BH-en sitter ikke, dessuten ser det ikke så lekkert ut. Prøvde å sy på "støtputer" på BH-sidene, men det funket heller ikke. Noen tips?
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #2 Skrevet 2. august 2004 hm er det på disse kantene, plastikk kantene?prøv å ta et lag med neglelakk over..
Varja Skrevet 3. august 2004 #3 Skrevet 3. august 2004 Kan det være fordi spilene blir litt skjeve i vaskemaskinen eller hvis du vasker for hånd? Husker at jeg syntes BH-spiler kunne være litt irriterende før (selvom jeg ikke fikk sår slik du beskriver da). Da jeg begynte å bare vaske BH på finvask i maskinen i vaskenett så forsvant problemet. Dette må gjøres helt fra BH'en er ny da, hjelper ikke å begynne å vaske BH'er som allerede har fått skjeve spiler på denne måten. I en undertøysbutikk kan de sikkert hjelpe deg å finne fram til en BH som ikke har spiler, men gir god støtte likevel. Eventuelt kan du jo bruke en amme-bh til såret har leget. Amme-bh'er gir veldig god støtte og har ikke spiler. Hennes og Maurits har noen som ikke er så dyre med bare en liten klips til å åpne med øverst. Dermed ser de ikke så påfallende ut som hvis de har glidelås i siden eller noe. (Ammer selv for tiden så derfor kom jeg til å tenke på dette).
Mistyen Skrevet 3. august 2004 #4 Skrevet 3. august 2004 Her er et par generelle BH-ttips: BHen sklir opp bak: Den er for stor rundt eller den har for dårlig støtte. Prøv å slakke skulderstroppene. BHen gnager under bysten og lager røde merker: Den er for stor rundt. Jeg får røde merker etter BHen: Den er liten. Se om en større størrelse rundt eller større cup hjelper. Spilene gnager på innsiden eller utsiden: Spilene er for smale.Prøv en BH med bredere spiler.Prøv trikset med å løfte brystet på plass.
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 Takk, Misti, men ingen av de tipsene hjelper for meg. Jeg kjøper BH i undertøysbutikk, så den sitter perfekt. Kan ikke løfte puppen på plass, for den er på plass. Kanskje spilene er for smale, da? Ikke godt å si. Jeg får stikke innom LaLina og høre hva de sier, var jo der jeg kjøpte BH-ene.
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #6 Skrevet 4. august 2004 Kutt den ut. Tenk på helsa: http://www.007b.com/why_wear_bras.php
Gjest Poirot Skrevet 5. august 2004 #7 Skrevet 5. august 2004 Kutt den ut. Tenk på helsa:http://www.007b.com/why_wear_bras.php Tydeligvis ikke skrevet av en med store bryster som gnisser, gir eksem under, henger og slenger.
Cand alt Skrevet 5. august 2004 #8 Skrevet 5. august 2004 Hvis du får gnagsår av bh er den opplagt for små til deg. Få hjelp til riktig størrelse neste gang du shopper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå