Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Av absolutt alle BH-ene jeg har,får jeg små sår i sidene. Det er ikke så veldig vondt, men det irriterer meg litt. Jeg har noen runde, små sår på sideneetter at BH-spilene har vært borti huden hele dagen. Kan jo sette på plaster, men skal jeg liksom gå med permanent plaster på sidene, da? :roll: Plaster på selve BH-en sitter ikke, dessuten ser det ikke så lekkert ut. Prøvde å sy på "støtputer" på BH-sidene, men det funket heller ikke. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hm er det på disse kantene, plastikk kantene?prøv å ta et lag med neglelakk over..

Skrevet

Kan det være fordi spilene blir litt skjeve i vaskemaskinen eller hvis du vasker for hånd? Husker at jeg syntes BH-spiler kunne være litt irriterende før (selvom jeg ikke fikk sår slik du beskriver da). Da jeg begynte å bare vaske BH på finvask i maskinen i vaskenett så forsvant problemet. Dette må gjøres helt fra BH'en er ny da, hjelper ikke å begynne å vaske BH'er som allerede har fått skjeve spiler på denne måten.

I en undertøysbutikk kan de sikkert hjelpe deg å finne fram til en BH som ikke har spiler, men gir god støtte likevel. Eventuelt kan du jo bruke en amme-bh til såret har leget. Amme-bh'er gir veldig god støtte og har ikke spiler. Hennes og Maurits har noen som ikke er så dyre med bare en liten klips til å åpne med øverst. Dermed ser de ikke så påfallende ut som hvis de har glidelås i siden eller noe. (Ammer selv for tiden så derfor kom jeg til å tenke på dette).

Skrevet

Her er et par generelle BH-ttips:

BHen sklir opp bak: Den er for stor rundt eller den har for dårlig støtte. Prøv å slakke skulderstroppene.

BHen gnager under bysten og lager røde merker: Den er for stor rundt.

Jeg får røde merker etter BHen: Den er liten. Se om en større størrelse rundt eller større cup hjelper.

Spilene gnager på innsiden eller utsiden: Spilene er for smale.Prøv en BH med bredere spiler.Prøv trikset med å løfte brystet på plass.

:wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Takk, Misti, men ingen av de tipsene hjelper for meg. Jeg kjøper BH i undertøysbutikk, så den sitter perfekt. Kan ikke løfte puppen på plass, for den er på plass. Kanskje spilene er for smale, da? Ikke godt å si. Jeg får stikke innom LaLina og høre hva de sier, var jo der jeg kjøpte BH-ene.

Skrevet

Hvis du får gnagsår av bh er den opplagt for små til deg. Få hjelp til riktig størrelse neste gang du shopper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...