AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Hei, er ei jente på 25 år som plages av stygg hud. Hadde mye kviser fra jeg var 15 til ca 22. Har begynt å gitt seg nå og jeg vil gjerne slutte å gå med foundation.. Men har så mye arr fra kvisene, og i visse lys syns dette godt. Huden min er også ganske ujevn i fargen. Skjemmes "Bare gå uten foundation. Ingen bryr seg" er ikke det svaret jeg vil ha. For jeg klarer bare ikke å vise meg offentlig uten foundation. Hva kan jeg gjøre? Oppsøke lege + hudlege? Hva kan de eventuelt gjøre? Eller kanskje jeg kan prøve noen kremer? Tenkte kanskje på laser for å fjerne arr, men det gjør det vel værre Jeg vet ikke om jeg har uren hud eller hva problemet er. Vasker ansiktet med mild ansiktsrens hver dag, og fjerner sminke om kvelden. Får kanskje en kvise i mnd. Går på p-piller og det har hjelpt mye mot kviser. Anonymous poster hash: 74ba0...19c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Hei, Jeg tror jeg ville startet med litt enkel krystallsliping hos Hudpleier, evt green peel hvis huden din ikke er veldig sensitiv. Jeg tok selv en runde med 7 slip, og det gjorde underverker. Laser skal også gi god effekt? Kanskje en idé å høre med fastlegen? Jeg bruker foundation hver dag selv, da jeg fikk et skikkelig tilbakefall med kviser to år etter sliping. Bruker dog en lett cc-krem sommerstid. Anonymous poster hash: be96a...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå