Gå til innhold

Dåpsgave til gutt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tips til dåpsgave til gutt? Dåpen ble utsatt på grunn av personlige årsaker, så derfor ble dåpsgaven jeg egentlig hadde kjøpt til julegave i stedet.

Jeg har tenkt litt på et hyggelig barnebestikk. Er det bare teit?

Anonymous poster hash: ee850...213
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte litt på det også, men jeg fant ikke noe jeg umiddelbart syntes var fint av servise. Men blir absolutt glad for innspill om dere vet om noen fine. Tror kanskje de i så fall ville likt noe litt tradisjonelt, retro eller hipster.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker, on 09 Jan 2015 - 23:32, said:

Jeg tenkte litt på det også, men jeg fant ikke noe jeg umiddelbart syntes var fint av servise. Men blir absolutt glad for innspill om dere vet om noen fine. Tror kanskje de i så fall ville likt noe litt tradisjonelt, retro eller hipster.

Kardemomme by eller Klatremus, eller Petter Kanin (fra Beatrix Potter-historiene). De hadde vi blitt glad for.

Anonymous poster hash: 75879...dbf

AnonymBruker
Skrevet

Kardemomme by eller Klatremus, eller Petter Kanin (fra Beatrix Potter-historiene). De hadde vi blitt glad for.

Åh, det var kjempefint!

605110_750.jpg

Er det en gave dere foreldre kunne blitt glad for? (jeg har ikke barn selv)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker, on 09 Jan 2015 - 23:58, said:

Åh, det var kjempefint!

605110_750.jpg

Jeg hadde blitt kjempeglad, elsker Beatrix Potter, og dessuten er de jo veldig fine selv om man ikke har et forhold til fortellingene.

AnonymBruker
Skrevet

Åh, det var kjempefint!

605110_750.jpg

Jeg hadde blitt kjempeglad hadde min lille gutt fått dette:)

Anonymous poster hash: dc09c...120

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad, elsker Beatrix Potter, og dessuten er de jo veldig fine selv om man ikke har et forhold til fortellingene.

Jeg hadde blitt kjempeglad hadde min lille gutt fått dette:)

Anonymous poster hash: dc09c...120

Så bra, da skal jeg legge meg dette på minnet, og titte litt rundt etter lignende serviser.

Takk for hjelpen :)

Skrevet

Jeg ga en fin, stor eventyrbok i dåpsgave en gang :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga en fin, stor eventyrbok i dåpsgave en gang :)

Det pleier å være min favoritt, men det var nettopp det som ble gitt i julegave i stedet ;)

Skrevet

Vi fikk Beatrix potters samle bok om petet kanin og vennene hans. Jeg liker ikke barneservise. Forstår ikke når vi kan bruke det pga kasting og slåing..

Skrevet

Vi fikk barneservise i dåpsgave til begge våre barn og de er i daglig bruk! Helt supert! Det er jo ikke noe problem å bruke vanlige fat selvf, men det har nå engang blitt slik at vi serverer grøt og frokostvla fint i deres eget servise. Jeg så et helt nydelig et på Ting en gang. Tror de har nettbutikk. Var hvitt med brunt og blått retromønster.

Skrevet

Vi fikk barneservise i dåpsgave til begge våre barn og de er i daglig bruk! Helt supert! Det er jo ikke noe problem å bruke vanlige fat selvf, men det har nå engang blitt slik at vi serverer grøt og frokostvla fint i deres eget servise. Jeg så et helt nydelig et på Ting en gang. Tror de har nettbutikk. Var hvitt med brunt og blått retromønster.

Har ikke sjekket den butikken før, men ser at de har fint bestikk også. Jeg går stadig i Akersgata, men er det den Småting-butikken i Prinsens gate jeg bør sjekke ut?

Gjest Magdalene
Skrevet

Barneservise.

Tursekk, med speiderkniv, termos, matboks og sitteunderlag.

Røros barnepledd

Skrevet

Røros barnepledd er helt supert. Hoppeku, sånn bil til å sitte på, Duplo og lignende er ting gutten kan ha glede av lenge. Bøker med rim og regler, feks Inger Hagerup?

Gjest tuppesjura
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe bergans ryggsekk i dåpsgave, mine har også fått barnesovepose og tripptrapp-stol (siste er jo litt dyrt da). Fornuftige ting som kan brukes! 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...