Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har så lyst på en mørk brun farge i ansiktet med mye glød. Så ei jente med det ute i dag, og det er så fint. Men skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal få det til selv...
Enten så blir jeg rødlig, eller helt oransje.. Blir aldri den glødende mørke fargen, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men noe ala bildet her

Endret av irrlys
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lyst på en mørk brun farge i ansiktet med mye glød. Så ei jente med det ute i dag, og det er så fint. Men skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal få det til selv...

Enten så blir jeg rødlig, eller helt oransje.. Blir aldri den glødende mørke fargen, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men noe ala bildet her

vel har du mørk brun hud?

Anonymous poster hash: 8bb6d...dbc

• Liker 1
Skrevet

For det første så ser det ikke bra ut med en sånn farge i ansiktet dersom du er helt hvit på resten av kroppen. For det andre er nok ikke det der bare foundation, men solpudder eller bronzer

Skrevet

vel har du mørk brun hud?

Anonymous poster hash: 8bb6d...dbc

Neeida.. Men om jeg sier mer glød da... En rødlig og blek hud.. Har ganske varme hudetoner fra før..

Skrevet

Det der er self tan og masse bronzer. Du må aldri kjøpe for mørk foundation, da dette ser forferdelig ut i dagslys, og kommer til å "vaske" deg ut, og du mister litt av trekkene i ansiktet. Kjøp en foundation som matcher din hudtone, og heller bruk bronzer (men ikke over hele ansiktet) Hvis du vil bli mer tan må du enkelt og greit bare bruke en self tanner. For glød kan du også se etter en highlighter med shimmer i.

Skrevet

Ryddet for bilde som bryter med opphavsretten.

irrlys, mod.

AnonymBruker
Skrevet

kan du ikke bare være glad for å være hvit a? :P

Anonymous poster hash: 09ad4...d9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...