lashara Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 De fleste har nok fått med seg at kronen er svekket. Jeg leste at mottiltak er satt i gang for å styrke den. Er det sannsynlig at kronen vil styrke seg til det den var eller hvertfall betraktelig innen februar- mars? Vi skal investere en del utenlands i de tider men den svake kronen er jo ett skår i gleden..
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Ikke før til Juli-August, vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Hvilken valuta dreier det seg om? Anonymous poster hash: 570c4...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Ingen lands ledere gjør noe for å styrke sin egen valuta, hvis de gjør noe så er det for å svekke den. Svakere valuta gir sikrere arbeidsplasser, og det er alltid bra for de som styrer. Anonymous poster hash: f6273...89e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #5 Skrevet 10. januar 2015 Du nevner ingen spesifikk valuta, men for dollaren sin del tror jeg nok den kommer til åfortsette å stige. I historisk perspektiv er den ikke spesielt høy nå. Den har egentlig vært veldig lav i en lang periode og da er det naturlig at den stiger. Anonymous poster hash: 9b392...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå