AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #21 Skrevet 10. januar 2015 Jo dypere kvisene er jo hardere må du klemme de ut. Ondt skal med ondt fordrives er min erfaring. Anonymous poster hash: d741c...13e Ja jøss, hvis du vil ha varige arr, så. Anonymous poster hash: f3fae...2c0 2
Rosewood Skrevet 10. januar 2015 #22 Skrevet 10. januar 2015 For all del ikke smør sitronsaft på huden din.. Det er syre liksom, det kan irritere huden sykt. Hoggormgift er da naturlig det og, men vil en gni det på huden? Bare fordi noe er naturlig er ikke det det samme som at det er noe bra. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #23 Skrevet 10. januar 2015 Jeg spiser sunt og nattlysolje gjorde ingen ting for min hud. Sitron saft rett på huden? Aldri i livet. Jeg hadde mens for 2 uker siden. De dukker opp når som helst og ikke bare rundt mensen. Jeg bruker god hudpleie fra Dermalogica, Priori og MD. Anonymous poster hash: f573c...6ee
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #24 Skrevet 10. januar 2015 For all del ikke smør sitronsaft på huden din.. Det er syre liksom, det kan irritere huden sykt. Hoggormgift er da naturlig det og, men vil en gni det på huden? Bare fordi noe er naturlig er ikke det det samme som at det er noe bra. Enig. Skjønner ikke hva den personen tenkte med som anbefalte meg det. Å man skal hvert fall ikke drive å klemme på kvisene. Det har jeg lest overalt. Anonymous poster hash: f573c...6ee
EnKoppTe Skrevet 10. januar 2015 #25 Skrevet 10. januar 2015 Jeg begynte å ta nattlysolje for ca. 3 år siden og har ikke hatt mye kviser etter det. Kanskje noe du kan prøve? Jeg tar 1 kapsel hver dag, sammen med tran.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #26 Skrevet 10. januar 2015 Enig. Skjønner ikke hva den personen tenkte med som anbefalte meg det. Å man skal hvert fall ikke drive å klemme på kvisene. Det har jeg lest overalt.Anonymous poster hash: f573c...6ee Sannsynligvis med hodet. Saft fra en sitron på huden sånn her er ikke noe å bekymre seg over. Mulig det svir litt. Synes flere her inne bør begynne å lese innholdet på kremer og lignende som blir anbefalt, der er det mye stygge saker som man slettes ikke vil ha i eller på kroppen. Obs! Gjelder kun de som tenker med hodet. Anonymous poster hash: 3e3b2...b5e 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #27 Skrevet 10. januar 2015 Sannsynligvis med hodet. Saft fra en sitron på huden sånn her er ikke noe å bekymre seg over. Mulig det svir litt. Synes flere her inne bør begynne å lese innholdet på kremer og lignende som blir anbefalt, der er det mye stygge saker som man slettes ikke vil ha i eller på kroppen. Obs! Gjelder kun de som tenker med hodet. Anonymous poster hash: 3e3b2...b5e At noe svir når det kommer i kontakt med huden er på ingen måte positivt, det betyr at det irriterer. Legger ved disse lenkene igjen, jeg, så får du se om du vil tenke litt med ditt eget hode. http://www.reddit.com/r/SkincareAddiction/comments/13wz1y/psa_lemons_and_limes_great_for_food_not_for_skin/c780v6y http://www.brightestbulbinthebox.com/2014/02/dont-put-lemon-on-your-face-even-if.html http://www.medicaldaily.com/burned-limes-5-girls-suffer-acid-irritation-citrus-fruit-diagnosed-phytophotodermatitis-255684 Anonymous poster hash: f3fae...2c0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #28 Skrevet 10. januar 2015 At noe svir når det kommer i kontakt med huden er på ingen måte positivt, det betyr at det irriterer. Legger ved disse lenkene igjen, jeg, så får du se om du vil tenke litt med ditt eget hode. http://www.reddit.com/r/SkincareAddiction/comments/13wz1y/psa_lemons_and_limes_great_for_food_not_for_skin/c780v6y http://www.brightestbulbinthebox.com/2014/02/dont-put-lemon-on-your-face-even-if.html http://www.medicaldaily.com/burned-limes-5-girls-suffer-acid-irritation-citrus-fruit-diagnosed-phytophotodermatitis-255684 Anonymous poster hash: f3fae...2c0 Klarer du ikke å finne noe bedre enn det her? Og en av linkene dine der viser en reaksjon som kommer fra stoffer som finnes i skallet på lime, og er ikke relatert til sitronsaft. Men du klarte kanskje å skremme litt likevel? Anonymous poster hash: 3e3b2...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #29 Skrevet 10. januar 2015 Jeg begynte å ta nattlysolje for ca. 3 år siden og har ikke hatt mye kviser etter det. Kanskje noe du kan prøve? Jeg tar 1 kapsel hver dag, sammen med tran. Jeg har prøvd nattlysolje, men som sagt hjalp det meg ingenting. Anonymous poster hash: f573c...6ee
franik3 Skrevet 10. januar 2015 #30 Skrevet 10. januar 2015 Du kan også prøve å ta mer omega3, har lest at man kan ta opptil 9000 mg hver dag (minst 6000) om man har hormonell akne. Er vanskelig her i Norge da, syns jeg... Anbefaler å lese litt på denne bloggen: http://www.carolinehirons.com/2012/03/spotlight-on-supplements.html Hun har også en god del om hudpleie og anbefalinger av hudprodukter
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #31 Skrevet 10. januar 2015 Jeg har prøvd nattlysolje, men som sagt hjalp det meg ingenting.Anonymous poster hash: f573c...6ee Hvilken type tok du og hvor lenge holdt du på? Jeg prøvde Efamol og hadde ingen effekt av den. Av Life sin egen nattlysolje merket jeg effekt etter ca 2-3 mnd. Anonymous poster hash: 3eee6...96b
EnKoppTe Skrevet 10. januar 2015 #32 Skrevet 10. januar 2015 Hvilken type tok du og hvor lenge holdt du på? Jeg prøvde Efamol og hadde ingen effekt av den. Av Life sin egen nattlysolje merket jeg effekt etter ca 2-3 mnd. Anonymous poster hash: 3eee6...96b Skulle ikke være anonym..
vimsefrøken Skrevet 10. januar 2015 #33 Skrevet 10. januar 2015 Sannsynligvis med hodet. Saft fra en sitron på huden sånn her er ikke noe å bekymre seg over. Mulig det svir litt. Synes flere her inne bør begynne å lese innholdet på kremer og lignende som blir anbefalt, der er det mye stygge saker som man slettes ikke vil ha i eller på kroppen. Obs! Gjelder kun de som tenker med hodet. Anonymous poster hash: 3e3b2...b5e Sitron på huden anbefales absolutt ikke pga at det kan forårsake irritasjon. Det er også blekende, en av grunnene til at mange brukte sitron i håret før. Sitron er en syre som absolutt ikke er positivt for huden og kan irritere huden og skape sensitivitet. Og underjordisk acne i kombinasjon med sensitivitet er absolutt IKKE å anbefale. Men du har rett i at mange kremer og mye hudpleie inneholder også ting som ikke er bra for huden, men hvis man absolutt skal gå for noe naturlig som finnes på kjøkkenet fra før, så er potetmel fin å smøre på kviser for å bli kvitt de. Men igjen, dette fungerer absolutt ikke på dype underjordiske acne, bare på kviser, da dette tørker de ut, det nytter ikke å forsøke å tørke ut de som ligger under huden på samme måte.
vimsefrøken Skrevet 10. januar 2015 #34 Skrevet 10. januar 2015 Jeg spiser sunt og nattlysolje gjorde ingen ting for min hud. Sitron saft rett på huden? Aldri i livet. Jeg hadde mens for 2 uker siden. De dukker opp når som helst og ikke bare rundt mensen. Jeg bruker god hudpleie fra Dermalogica, Priori og MD.Anonymous poster hash: f573c...6ee Nattlysolje hjalp meg mye, samtidig som god hudpleie. Synd det ikke hjalp deg. Hvis de dukker opp hele tiden, ikke bare rundt mens kan det jo hende du har matallergi av noe slag som gir utbrudd i huden. Selv om du spiser sunt kan det være noe du reagerer med utbrudd på, som f.eks melke-produkter osv. Men det kan som sagt også være hormonell ubalanse som ikke hjelpes av nattlysolje og andre ting. Kanskje du burde reise til legen å ta noen tester, måle hormon-nivåer osv. 1
sophh Skrevet 10. januar 2015 #35 Skrevet 10. januar 2015 Jeg pleide å ha sånne kviser i kinnene. Da de ble borte, dukket det alltid opp nye. Eneste som har hjulpet for meg er isotretinoin. Hvis du har prøvd det meste og ingenting hjelper, anbefaler jeg å prøve ut dette. Ganske sterke medisiner, men absolutt verd det!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #36 Skrevet 10. januar 2015 Hvilken type tok du og hvor lenge holdt du på? Jeg prøvde Efamol og hadde ingen effekt av den. Av Life sin egen nattlysolje merket jeg effekt etter ca 2-3 mnd. Anonymous poster hash: 3eee6...96b Jeg brukte en fra Iherb. En hvit boks med oransje etikett på. Husker ikke navnet. Jeg brukte den i alle fall i 2 måneder Anonymous poster hash: f573c...6ee
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #37 Skrevet 10. januar 2015 Jeg pleide å ha sånne kviser i kinnene. Da de ble borte, dukket det alltid opp nye. Eneste som har hjulpet for meg er isotretinoin. Hvis du har prøvd det meste og ingenting hjelper, anbefaler jeg å prøve ut dette. Ganske sterke medisiner, men absolutt verd det! Men er det ikke veldig vanskelig å få resept på dette og dyrt? Tror ikke jeg er hardt nok angrepet. Er kun haken jeg får kviser. Å noen ganger over munnen. Anonymous poster hash: f573c...6ee
Flekk Skrevet 10. januar 2015 #38 Skrevet 10. januar 2015 Vorteplaster, eplecider eddik og skrubber i 1 min, bakepulver/natron med en dråpe vann som får etse. Men om det er skikkelig vondt tar jeg en nål og prøver å finne midtpunket, ''rører'' nålen mens den er stikket i huden slik at kvisen får komme ut. Ofte er det bare tynn væske jeg får ut. For at det ikke skal gjøre så vondt nummer jeg først med en isbit.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #39 Skrevet 10. januar 2015 Vorteplaster, eplecider eddik og skrubber i 1 min, bakepulver/natron med en dråpe vann som får etse. Men om det er skikkelig vondt tar jeg en nål og prøver å finne midtpunket, ''rører'' nålen mens den er stikket i huden slik at kvisen får komme ut. Ofte er det bare tynn væske jeg får ut. For at det ikke skal gjøre så vondt nummer jeg først med en isbit. Wow. Det hørtes dramatisk ut og tviler på en blir kvitt kvisene? De kommer sikkert bare tilbake. Jeg er ute etter en langvarig løsning.Anonymous poster hash: f573c...6ee
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #40 Skrevet 10. januar 2015 Md formulations clearing complex masque har gjort huden min bedre. Den får ut all dritten. Bruker jeg denne, så holder jeg kvisene i sjakk. Hvis du ikke har prøvd denne, så vil jeg anbefale deg den Anonymous poster hash: 8a9e2...520
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå