Gå til innhold

Store underjordiske kviser. Hva gjør dere for å bli kvitt de?,

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Åh har 2 store røde underjordiske kviser på haka :( Vonde er de å. Sliter med slike kviser på haken og da vil liksom ikke forsvinne. Jeg har gått på tetracyklin (eller hvordan man skriver det) kur og så endringer. Etter endt kur kom kvisene bare tilbake :(

Hva gjør dere for å bli kvitt underjordiske kviser?

Anonymous poster hash: f573c...6ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lar de være til de forsvinner eller kommer opp.

Anonymous poster hash: 8b9da...f8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen Helene's Mint Julep Mask for å få den opp på overflaten, så akneplaster over natten hjelper for meg.

Endret av Kragebein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lar de være til de forsvinner eller kommer opp.

Anonymous poster hash: 8b9da...f8a

Jammen når den ene forsvinner, så kommer det bare opp en ny en. Det tar ikke stopp. Det må vel være noe jeg kan gjøre for å bli kvitt de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Sist jeg hadde tydelige kviser i ansiktet mitt tok jeg i bruk et tips som var blitt nevnt i en tilfeldig tråd her inne. Jeg smurte sitron inn i huden på ansiktet og lot det være der en stund etter at det hadde tørket. Det hadde en relativt rask positiv virkning hos meg. Selv om det ikke ble 100% borte to sekund etterpå, så ble i alle fall 80-90% av det tydelig mindre "betent".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sist jeg hadde tydelige kviser i ansiktet mitt tok jeg i bruk et tips som var blitt nevnt i en tilfeldig tråd her inne. Jeg smurte sitron inn i huden på ansiktet og lot det være der en stund etter at det hadde tørket. Det hadde en relativt rask positiv virkning hos meg. Selv om det ikke ble 100% borte to sekund etterpå, så ble i alle fall 80-90% av det tydelig mindre "betent".

Er det bra å smøre sitron saft rett på huden? Er ikke det veldig sterkt?

Anonymous poster hash: 8a9e2...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er dette rundt tiden du har mensen? Underjordiske kviser på haka kan ofte tyde på hormonell ubalanse som man ofte opplever i sammenheng med menstruasjon. Jeg begynte nettopp å ta Nattlysolje som visstnok skal balansere hormonnivået (?) så vi får se hvordan det går. Ellers er slike underjordiske kviser lite å gjøre med når de først er der. Du må bare la det gå sin gang og vær påpasselig med hygiene.

Anonymous poster hash: e9895...915
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har funket på meg og pakke en isbit i papir og holde den på kvisa litt. ikke alt for lenge da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bra å smøre sitron saft rett på huden? Er ikke det veldig sterkt?

Anonymous poster hash: 8a9e2...520

Sitronsaft er mye bedre å smøre på huden enn mange ansiktskremer og sminke der ute. Sitronsaft er ren, naturlig næring. Ingen kunstige stoffer som de fleste hud -og ansiktsprodukter er proppet av i dag.

Anonymous poster hash: 809da...6f8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inngår en pakt med Satan om å selge sjela mi i bytte mot ren hud.

Neida. Joda. Neida. Men det frister.

Har dessverre ikke funnet noen vidunderkur som fungerer for meg, iallfall. Å spise noenlunde sunt og å drikke mye vann holder som regel huden min i sjakk, men når det først har skjedd er det bare å ri stormen ut for min del. Husker jeg prøvde litt ymse av hjemmeremedjer som sitron og eplecidereddik og andre ting som skulle tørke ut kvisene for noen år tilbake, men de hadde ingen annen effekt enn at jeg fikk tørr, stram hud i tillegg til pizzafaktene som alt var der. Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitronsaft er mye bedre å smøre på huden enn mange ansiktskremer og sminke der ute. Sitronsaft er ren, naturlig næring. Ingen kunstige stoffer som de fleste hud -og ansiktsprodukter er proppet av i dag.

Det å argumentere for at noe er bedre bare fordi det er naturlig vil jeg påstå er meningsløst.

Og ja, sitronsaft er ganske sterkt med en pH mellom 2 og 3. Så noe irritasjon er nok å forvente hvis du prøver.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh har 2 store røde underjordiske kviser på haka :( Vonde er de å. Sliter med slike kviser på haken og da vil liksom ikke forsvinne. Jeg har gått på tetracyklin (eller hvordan man skriver det) kur og så endringer. Etter endt kur kom kvisene bare tilbake :(

Hva gjør dere for å bli kvitt underjordiske kviser?

Har slitt med akkurat samme problem som deg i to-tre år nå. Resultert i mange stygge arr.

Jeg har prøvd alt. Tro meg. Jeg er sikker på at jeg har hatt en skikkelig ubalanse i hormoner noe det ofte er når de kommer på haken.

Jeg startet med å blande ut en ts med gurkemeie i vann og drikke dette en gang om dagen. Det har forandret hele huden min, og kviseproblemet er vekk. Gurkemeie renser leveren din for overflødige hormoner som sirkulerer i kroppen din og skaper ubalanse.

ANBEFALES!!

Anonymous poster hash: 8c479...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei. Aldri smør sitronsaft på huden din.

http://www.reddit.com/r/SkincareAddiction/comments/13wz1y/psa_lemons_and_limes_great_for_food_not_for_skin/c780v6y

http://www.brightestbulbinthebox.com/2014/02/dont-put-lemon-on-your-face-even-if.html

http://www.medicaldaily.com/burned-limes-5-girls-suffer-acid-irritation-citrus-fruit-diagnosed-phytophotodermatitis-255684

Anonymous poster hash: f3fae...2c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde mye av det før, så kjøpte jeg clarisonic. Nå har jeg kanskje en kvise i måneden, og det kan jeg leve med. Den, som jeg bruker sammen med scrub fra queen helene, så er huden blitt en helt annen.

Anonymous poster hash: 2af7b...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig vanskelig å bli kvitt hormonell acne, og underjordiske acne,

særlig rundt hake/kjeve området er tegn på hormonell ubalanse.

Har du problemer med dette hele tiden, eller er det særlig rundt menstrasjon?

Jeg er veldig for hudpleie, og dette kan hjelpe på mye hudproblemer er min

erfaring, men er det hormonelt så er det mulig du kan merke bedring med

nattlysolje, mange har god erfaring med det. En annen ting du kan vurdere

er om du har mye sukker og melke-produkter i kosten din. Når min hud var

ille, så fungerte det med omlegging av hudpleierutine samtidig som jeg

endret kosthold og begynte med tilskudd som nattlysolje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye av det før, så kjøpte jeg clarisonic. Nå har jeg kanskje en kvise i måneden, og det kan jeg leve med. Den, som jeg bruker sammen med scrub fra queen helene, så er huden blitt en helt annen. Anonymous poster hash: 2af7b...7cc

.

Endret av LeaMichele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Queen Helene's Mint Julep Mask for å få den opp på overflaten, så akneplaster over natten hjelper for meg.

Akneplaster utgjør mirakler! Kjøpte i utlandet, men er tom nå :( Har lett overalt i Norge, men finner ikke. Kan jeg spørre hvor du får tak i dine? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo dypere kvisene er jo hardere må du klemme de ut. Ondt skal med ondt fordrives er min erfaring.

Anonymous poster hash: d741c...13e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akneplaster utgjør mirakler! Kjøpte i utlandet, men er tom nå :( Har lett overalt i Norge, men finner ikke. Kan jeg spørre hvor du får tak i dine? :)

Jeg har også kjøpt i utlandet, men tenker å prøve disse eller disse når jeg går tom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...