Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat sett dukomentaren super size me.

Den er utrolig bra. Både morsom og smart :Nikke: ..

Mistet plutselig all lyst til å spise usunn mat, fikk skikkelig avsmak.

Gå og se den folkens. Vil høre hva dere mener :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg syntes den var hysterisk morsom, satt og lo gjennom hele filmen. Særlig da han skulle spise super size første gang. Men skremt fra å spise junk food? Næææ... Egentlig ikke. Nå liker jeg verken brus eller McD-mat, så jeg følte til en viss grad at det ikke angikk meg. Det eneste som gikk rett hjem hos meg var det som ble sagt om å ta med barna sine på McDonalds. Dette med at barna får assosiasjoner til familiesamvær, mor og far sammen, lekehus etc, som de drar med seg senere i livet, det gjorde inntrykk. Jeg kommer til å ha store betenkeligheter med å ta med mine fremtidige barn på McDonalds.

Skrevet

Etter filmen dro jeg rett til McDonald's. Ble sulten av å se ham spise så mange burgere :wink:

Skrevet
Det eneste som gikk rett hjem hos meg var det som ble sagt om å ta med barna sine på McDonalds. Dette med at barna får assosiasjoner til familiesamvær' date=' mor og far sammen, lekehus etc, som de drar med seg senere i livet, det gjorde inntrykk. Jeg kommer til å ha store betenkeligheter med å ta med mine fremtidige barn på McDonalds.[/quote']

?

Oppklar for meg...? Plis?

Jeg har ikke sett denne filmen......

Gjest glamourgirl
Skrevet

Hei Texa! ALt bra med fruen? ¨Håper det!!!

Filmen, en dokumentar, handler om en ung sunn mann som bestemmer seg for å leve på kun MacD mat til alle måltider, i tre(?) mnd, for å se hva som skjer. Hver gang han blir spurt om han vil ha "supersize" må han svare JA...

Har ikke sett den selv.

Klem Glammy

Skrevet
Hei Texa! ALt bra med fruen? ¨Håper det!!!

Filmen, en dokumentar, handler om en ung sunn mann som bestemmer seg for å leve på kun MacD mat til alle måltider, i tre(?) mnd, for å se hva som skjer. Hver gang han blir spurt om han vil ha "supersize" må han svare JA...

Har ikke sett den selv.

Klem Glammy

én måned

Gjest gjesta
Skrevet

Så den i kveld - absolutt å anbefale. Kort oppsumert: :ler: :o

Skrevet

Gleder meg til å se den!

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg sett den jeg også. Likte den, og skal innrømme at den ga meg enda mer lyst til å begynne å trene for fullt!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...