Gjest Christian Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 Vet ikke om kvinneguiden er riktig sted for meg som er gutt, men jeg har lagt merke til at det gis mange gode svar her inne Problemet mitt er at jeg føler jeg har litt for mye "pupper" som jeg gjerne vil ha bort. Er ikke interessert i å være en toppmodell, bare redusere litt fett ved brystmuskelen. Hva kan jeg gjløre? Hvilke øvelser kan jeg ta?
Gjest Ethereal Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 For å få bort fett, må du rett og slett forbrenne; utholdenhetstrening som løping (ikke sakte loffe-jogging), sykling, spinning, eller div. kondisjonsapparater på studio er tingen da. I tillegg må du selvsagt trene styrke; øvelser som går på brystmusklene, er push-ups med bredt grep, klassisk benkpress med relativt bredt grep, eller "pec-dec"-maskin, der du sitter, og skal presse to "vekter" inn mot kroppen. I tillegg må du passe på kostholdet ditt; få i deg nok proteiner, langsomme karbohydrater, og kutte ned på det dårlige fettet (fra dyreriket). Lykke til!
Mathias Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 Jepp! Og bare så det skrevet: man kan ikke punktforbrenne...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå