Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor/om det går an å laste ned The sims 2? :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes Sims 2 på Steam?

Skrevet

Jeg har Mac og kjøpte Sims 2-pakka fra App Store til 105 kr. Alle expansion packs og noen stuff packs. Kjempefornøyd!

Skrevet

Jeg har Mac og kjøpte Sims 2-pakka fra App Store til 105 kr. Alle expansion packs og noen stuff packs. Kjempefornøyd!

Åh, men jeg har ikke Mac :( men er mange som selger på finn for en billig penge :danse: savner å spille sims 2, men vet ikke om det blir kjedelig når jeg har spilt både 3,ern og 4,ern ? :vetikke:

Skrevet

Åh, men jeg har ikke Mac :( men er mange som selger på finn for en billig penge :danse: savner å spille sims 2, men vet ikke om det blir kjedelig når jeg har spilt både 3,ern og 4,ern ? :vetikke:

Jeg syns i alle fall det er kjempemorsomt :) Får tilbake alle de gode minnene fra da jeg var mindre og spilte Sims 2 :)

Skrevet

Synes 4'ern er dårlig forresten, både 2 og 3 kunne jeg spille i timesvis uten å bli lei. Men på 4 blir jeg lei med engang. Går nok tilbake til 2 eller 3 :)

Skrevet

Jeg syns i alle fall det er kjempemorsomt :) Får tilbake alle de gode minnene fra da jeg var mindre og spilte Sims 2 :)

Jaa, husker det var såå gøy med å måtte betale husleie i byliv, eksamen på livets skole og stellebord til babyen, hvis jeg husker riktig? :fnise: må nok kjøpe meg ja :) synd det ikke går ann å laste ned fra origin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...