Tyttebæra Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Noen som vet hvor/om det går an å laste ned The sims 2?
rockejenta Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Jeg har Mac og kjøpte Sims 2-pakka fra App Store til 105 kr. Alle expansion packs og noen stuff packs. Kjempefornøyd!
Tyttebæra Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2015 Jeg har Mac og kjøpte Sims 2-pakka fra App Store til 105 kr. Alle expansion packs og noen stuff packs. Kjempefornøyd! Åh, men jeg har ikke Mac men er mange som selger på finn for en billig penge savner å spille sims 2, men vet ikke om det blir kjedelig når jeg har spilt både 3,ern og 4,ern ?
rockejenta Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Åh, men jeg har ikke Mac men er mange som selger på finn for en billig penge savner å spille sims 2, men vet ikke om det blir kjedelig når jeg har spilt både 3,ern og 4,ern ? Jeg syns i alle fall det er kjempemorsomt Får tilbake alle de gode minnene fra da jeg var mindre og spilte Sims 2
Tyttebæra Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2015 Synes 4'ern er dårlig forresten, både 2 og 3 kunne jeg spille i timesvis uten å bli lei. Men på 4 blir jeg lei med engang. Går nok tilbake til 2 eller 3
Tyttebæra Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2015 Jeg syns i alle fall det er kjempemorsomt Får tilbake alle de gode minnene fra da jeg var mindre og spilte Sims 2 Jaa, husker det var såå gøy med å måtte betale husleie i byliv, eksamen på livets skole og stellebord til babyen, hvis jeg husker riktig? må nok kjøpe meg ja synd det ikke går ann å laste ned fra origin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå