Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 Har fått en DVD film fra USA med film fra bryllupet vårt på, men den vil ikke spilles av på min DVD spiller - filmen "flimrer/hopper" når jeg starter den. Hvorfor det? Har sjekket med andre DVD filmer og de virker... Håpløst :veldigsur:
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. august 2004 #2 Skrevet 2. august 2004 DVD-spilleren din er vel ikke sonefri muligens. Lenge siden du kjøpte den? Har du en PC eller annen DVD-spiller du kan spille den av i?
Crazee Skrevet 2. august 2004 #3 Skrevet 2. august 2004 DVD-filmen frå bryllaupet deira har nok ikkje fått sonesperre på seg - men USA har jo eit anna TV-system enn oss - og det kan visst gi seg utslag i visninga. Dog - eg trudde det berre medførte at det vart i svart kvitt, om TV'en ikkje støttar NTSC. Men eg trur nok eg ville prøvd filmen i ein annan DVD-spelar, ja.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #4 Skrevet 3. august 2004 Hmm, den virker vist ikke på PC'n heller???? DVD spilleren er ca. 1 år gammel
Gjest Admin'C Skrevet 9. august 2004 #5 Skrevet 9. august 2004 Har du en dvdavspiller på pcn? Det kan være at dvdspilleren ikke støtter formatet filmen er brent på, dvd +r/-r er de to dominerende. Prøv dvdspilleren på ett annet tv og sjekk at alt er plugget i av kabler så vet du om det er dvdspilleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå