Gå til innhold

Ønsker meg mer av "kjøp hele antrekket" og inspirasjon hos klesbutikkene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenk om HM og andre nettbutikker hadde kjørt mere antrekk og collager. Det måtte da ha økt salget noe veldig? Jeg er hekta på pinterest, over middels interessert i klær og mote, men dårlig på å sette sammen antrekk. Jeg ser igjennom inspirasjonsbildene på HM, men er ikke imponert.

Finner jeg en fin genser, vil jeg kunne trykke på den, få opp flere antrekk med tilbehør til denne genseren og velge å kjøpe alt. Da hadde i hvert fall jeg kjøpt mer!!

Anonymous poster hash: e0faf...541

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenk om HM og andre nettbutikker hadde kjørt mere antrekk og collager. Det måtte da ha økt salget noe veldig? Jeg er hekta på pinterest, over middels interessert i klær og mote, men dårlig på å sette sammen antrekk. Jeg ser igjennom inspirasjonsbildene på HM, men er ikke imponert.

Finner jeg en fin genser, vil jeg kunne trykke på den, få opp flere antrekk med tilbehør til denne genseren og velge å kjøpe alt. Da hadde i hvert fall jeg kjøpt mer!!

Anonymous poster hash: e0faf...541

Da vil du jo til slutt ende opp med 100 plagg du bare bruker til ett antrekk? Bli flinkere i stedet.

Anonymous poster hash: 61841...a33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finner jeg en fin genser, vil jeg kunne trykke på den, få opp flere antrekk med tilbehør til denne genseren og velge å kjøpe alt. Da hadde i hvert fall jeg kjøpt mer!!Anonymous poster hash: e0faf...541

Enig! Har samme problem, det hadde vært supert!

Anonymous poster hash: a9b40...0d5

AnonymBruker
Skrevet

Da vil du jo til slutt ende opp med 100 plagg du bare bruker til ett antrekk? Bli flinkere i stedet. Anonymous poster hash: 61841...a33

Hvordan bare "bli flinkere" på det?

Skrevet

Hvordan bare "bli flinkere" på det?

Det finnes mye stoff om hvordan en kan sette sammen et antrekk. Er noen kanaler på Youtube som tar for seg slikt, ikke for å nevne alle mote og kles sidene som fins. Ellers så hjelper det på å øve mye.

Gjest Efflorescence
Skrevet

Tenk så kjedelig når halve byen går rundt med akkurat samme antrekk! Før du shopper så bruk pinterest og finn inspirasjon der. gjerne lagre bildene på en egen tavle (som det så fint heter der) eller bare på mobilen, og bruk det når du handler.

Skrevet

Da vil du jo til slutt ende opp med 100 plagg du bare bruker til ett antrekk? Bli flinkere i stedet.

Anonymous poster hash: 61841...a33

Nei. Klesplaggene vil da inngå i flere ulike antrekk.

Anonymous poster hash: b9320...191

Skrevet (endret)

Jeg kunne godt tenkt meg ideer til hele garderober jeg :P

Endret av LempikasPromise
  • Liker 2
Skrevet

H&M selger jo så mye fra før av, at jeg tror ikke slike inspirasjonsbilder vil gjøre mye fra eller til, det vil jo bare lage mer jobb -> mer utgifter. H&M belager seg jo på at man skal kunne kjøpe masse på en gang, og gjerne ta seg en shoppingrunde til like etter om man finner ut at man kunne matchet noe annet.

Men dyrere merkeklær har nok et større utbytte av denslags markedsføring, nettopp fordi folk må være litt bevisste over hva man kan kjøpe som tilbehør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...