Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei! :)

Jeg vurderer sterkt å søke på Dronning Mauds Minne Høgskole i Tr.heim. Har aldri vært der før, men det skal jo visstnok være Norges beste studentby, og det at det er helt nytt for meg syns jeg bare er spennende! :)

Er det noen her som har gått/går der, som har noen erfaringer å dele? :) Hvordan er studiet, hvordan skiller de ulike linjene der seg fra hverandre (selvfølgelig utenom det opplagte som står på hjemmesidene til DMMH)? :) Studentmiljø? Lærere?

Hvordan er yrket førskolelærer? :) Og hvordan er praksisene ved DMMH?

Hvordan er det å være student i Tr.heim, er det mange lag, foreninger, aktiviteret, etc. å være med på? Og utelivet som student? :) Jeg vil være 22 år til høsten så vil tro jeg kommer inn på alle utesteder mtp. aldersgrenser? :)

En venninne av meg syns det er utrolig gøy at man møter på så mange typiske "idrettskjendiser" ute i Tr.heim, som RBK-spillere og skiløpere, og at det påvirker utelivet en del. Noen flere som har noen synspunkter omkring det? :)

Er utrolig gira for høsten og hva det kan by på, så håper på gode svar! :) Ha en fin helg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dyttedytte* :)

AnonymBruker
Skrevet

:)

Anonymous poster hash: b21d0...5b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...