Aleksandraa Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Heihei! Jeg vurderer sterkt å søke på Dronning Mauds Minne Høgskole i Tr.heim. Har aldri vært der før, men det skal jo visstnok være Norges beste studentby, og det at det er helt nytt for meg syns jeg bare er spennende! Er det noen her som har gått/går der, som har noen erfaringer å dele? Hvordan er studiet, hvordan skiller de ulike linjene der seg fra hverandre (selvfølgelig utenom det opplagte som står på hjemmesidene til DMMH)? Studentmiljø? Lærere? Hvordan er yrket førskolelærer? Og hvordan er praksisene ved DMMH? Hvordan er det å være student i Tr.heim, er det mange lag, foreninger, aktiviteret, etc. å være med på? Og utelivet som student? Jeg vil være 22 år til høsten så vil tro jeg kommer inn på alle utesteder mtp. aldersgrenser? En venninne av meg syns det er utrolig gøy at man møter på så mange typiske "idrettskjendiser" ute i Tr.heim, som RBK-spillere og skiløpere, og at det påvirker utelivet en del. Noen flere som har noen synspunkter omkring det? Er utrolig gira for høsten og hva det kan by på, så håper på gode svar! Ha en fin helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå