Gå til innhold

Barkart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan barkart har dere som kjøprer inn og ordner alt selv, Jeg er jo aldri ute så jeg vet jo ikke hva folk drikker ute om dagen. Hvilke drinker er et must og ha alkohol og tilbehør til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er våre drinker.

Har funnet på navn som har å gjøre med oss :-)

Larsen’s spesial

(Vodka, sprite, russian)

Lullu’s edle dråper

(Vodka, battery)

Nr. 58

(Fjellbekk: Vodka, sprite, lime)

October Love

(San Fransisco: Vodka, Juice, Grenadine)

Easy

(I-C: Martini on the rocks)

Spurs Dynamite

(Vodka, juice)

Hoppa

(Mærra: Campary, Russian)

Vill, Villa, Villere

(Vodka, Russian)

Hotell Cæsar

(Campary, Juice)

Focus

(Gin, Tonic)

I.T.

(Vodka, Schweppes vanlig eller lemon)

Øl

Rødvin

Hvitvin

Rusbrus

(Bacardi Breezer….)

Ikke helt ferdig enda. Under arbeid :wink:

Skrevet
Her er våre drinker.

Har funnet på navn som har å gjøre med oss :-)

Nr. 58

(Fjellbekk: Vodka, sprite, lime)

Aquavit. :wink:

Skrevet

Barkeeperen vår ville ikke at vi skulle ha barkart.

Hun er proff så vi stolte på henne.

Klarte oss bedre uten, slipper iallefall å diskutere med de som vil ha det som står på lista selvom det er tomt i baren.....

Skrevet

Vi har lekt med tanken og funet ut at det kan være ganske morsomt med barkart - man må jo ikke ha et enormt variert utvalg - og går det tomt for noe er vel ikke gjestene vanskelige på det kjenner jeg dem rett.... :) Kan jo selvsagt høre med barkeeper - men regner med at det er greit!

Skrevet

Vi lagde barkart. Send meg en pm om du vil se på det vi hadde. Vi laminerte det - ble ganske kuult.

Vi begrenset oss ikke mest når det gjaldt sorter alkohol, men mer når det gjaldt blandevann og annet stæsj når vi tenkte over hvilke drinker vi skulle ha - bedre å sitte igjen med noen liter sprit enn mange liter ymse blandevann som går ut på dato noen uker etter bryllupet (særlig siden vi dro på bryllupsreise rett etter at vi hadde giftet oss og var borte 1 mnd...)

Skrevet

Vi skal også ha plastomslag på vårt, slik at det blir stående på baren.

Vår barkeeper syntes det var lurt med barkart (han er også proff), slik at han på forhånd vet hva som lages.

Gjestene får kun velge det som står på barkartet. Ikke noe annet. Og det er noe for enhver smak der.

Syntes også det var litt artig med disse barkartene og navnene vi :-)

Husker lista over drikkevarene deres Tex :o , og da skjønner jeg jo at dere ikke hadde barkart. Dere hadde jo en haug med forskjellig drikkevarer, og gjestene kunne få velge og vrake i det meste :-) .

Hos oss blir det ikke innkjøpt av så mye forskjellig, og da syntes vi det er greit med forhåndsvalg av drinker.

Skrevet

Husker lista over drikkevarene deres Tex :o , og da skjønner jeg jo at dere ikke hadde barkart. Dere hadde jo en haug med forskjellig drikkevarer...

Og jaggu sitter vi igjen med mye alkohol!!

Fatter ikke hva han tenkte på, vi kan jo sjenke hele nabolaget hver eneste dag frem til jul...... :ler:

Skrevet

Jepp, barkart her.

Synes det er greit at gjestene får vite hva vi har. I tillegg synes jeg som gjest i bryllup at det er litt greit å vite hva jeg skal spørre etter.

Skrevet

Ja jeg lurte ikke så mye på hvem som skulle ha barkart eller ei, mer hva dere skal ha bak baren deres. Hvordan alkohol og stæsj som behøves. Har kjøpt inn vodka, gin, aquevit, rom, tequila, ellers avec og øl. Noe mer jeg bør a. Og hvor kan jeg få tak i ting som skal blandes i drinkene, annet enn brus.

Skrevet

Det aller meste kan blandes med Roses Lime og sprite.

Skrevet

Jeg skal prøve å svare litt bedre på det du spurte om :-) vi har ca.60 gjester over 18 år. Lista over drikke i baren (Stort sett litersenheter):

Vodka 7

Gin 2

Rom 2

Martini 1

Wiskey 2

Cognac 5

Kahlua 1

Baileys 4

Akevitt 1,5

øl ?

pisang 1

southern comfort 1

Kahlua 1

Hvis du søker etter drinkoppskrifter på nettet finner du masse - tilpasset den alkoholen du har eller omvendt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...