Gå til innhold

Hva fikk dere i morgengave?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Seddelbokser finner du hos gullsmeden. Det er ikke så mye forskjellig å velge mellom, men jeg valgte en helt blank sølvfarga sak. Den er helt enkel, ikke noe lurefakserier. Veldig grei å åpne og lukke, tror gutta syns at det er viktig. Den kosta rundt 300 kroner. De fleste ligger i denne prisklassen. Noen er også rimligere.

Kjæresten min bruker sin hver dag, så det var heldigvis vellykket.

Lykke til med bryllupet!

Hilsen jente 29.

Videoannonse
Annonse
Gjest Julifru - ikke innlogget
Skrevet

Jeg fikk ingen ting! Eller det vil si; jeg fikk jo gifte meg med den jeg elsker og er lykkelig med! Jeg fikk en kjempe fest med gode venner og vår nærmeste familie! Jeg fikk sove og elske i et nydelig rom! Jeg fikk våkne uten ungehyl! Jeg hadde jo allerede fått all verdens bekreftelse på at jeg var den han ønsket som sin fru - den han elsket - hvorfor skulle jeg da få noe mer?

Skrevet

Jeg fikk en vakker aliansering i hvitt guld med en diamant.. :D

han fikk et lomme-ur hvor jeg har fått gravert inn: "Kjære guttemin - I dag begynner den første dagen i resten av vårt liv - Klem fra jenta di!" Han ble utrolig glad for dette. :rodme:

Koz... :briller:

Skrevet

Jeg fikk et halsgropsmykke i hvitt gull og anheng med en diamant. Tok det på meg med en gang, og har ikke tatt det av siden. Har ikke planer om å ta det av med det første heller.

Av meg fikk han et ønske fra meg om å gi av min tid. Vi har ikke planer om noen bryllupsreise, så jeg foreslo at vi tar en helg til f.eks Paris ( UTEN BARN ). Vet at han satte pris på det, han har ofte foreslått slike turer for oss, men det har ikke alltid latt seg gjøre. Og jeg kunne ikke bestille på forhånd pga hans jobb.

Så dette skal vi få til.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg fikk et kjede i hvitt gull der anhenget var hjerteformet med en diamant inni. Bruker det hver dag. Er et sånn "både hverdags og fest" smykke som jeg er kjempeglad i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...