Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #1 Skrevet 28. juni 2002 Et lite spørsmål til dere som alt er gifte... Hva fikk dere i morgengave av mannen deres?
fruenge Skrevet 28. juni 2002 #2 Skrevet 28. juni 2002 Jeg fikk en nyedelig Rolex klokke i gull og stål.
Mrs. B Skrevet 28. juni 2002 #3 Skrevet 28. juni 2002 Jeg fikk et nydelig enkelt kjede i hvitt gull med en diamant i et lite anheng i hvitt gull. Jeg synes det er såå fint, fordi jeg kan bruke det både til hverdags og fest!
Kame Skrevet 28. juni 2002 #4 Skrevet 28. juni 2002 Jeg fikk et smykke i gult gull med diamanter. En liten rektangel, med 5 små diamanter på rad nedover. Det matcher forøvrig ringen perfekt, da den er en glatt giftering i gult gull med en diamant i. (Egentlig hadde vi blitt enige om at vi skulle bruke morgengave-pengene på ferie istedetfor, men han "lurte" meg!)
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #5 Skrevet 28. juni 2002 Jeg fikk en nydelig sølvrose av min mann i morgengave - egentlig var vi enige om at vi ikke skulle kjøpe noe :-) så dette var en herlig overraskelse og noe som jeg kan ha forever.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #6 Skrevet 28. juni 2002 Jeg fikk dykkerkurs. Helt overraskende, har aldri snakket om det. Han sa at han ville at vi skulle være litt mer sammen hver dag, så han hadde kjøpt til seg selv også. Veldig spennende. Er nå halvveis, skulle egentlig hvert ferdig for tre uker siden , men firmaet det gjelder er ikke flinke til å følge opp. Jeg syns det var kjempekult å få det. Av meg så fikk han seddelboks med navnet hans gravert på utsiden, og "jeg elsker deg + dato (da har han ingen unnskyldning for å glemme bryllupsdatoen he,he ) på innsiden. Han ble kjempeglad. Hilsen ikke innlogget jente 29.
Mistyen Skrevet 29. juni 2002 #7 Skrevet 29. juni 2002 Jeg fikk et lekkert halsgropsmykke med en diamant i hvitt gull. Bruker det omtrent hver dag, jeg Han fikk en slipsnål, som jeg fikk være med på å lage sammen med min venninne som er gullsmed. Vi smeltet mitt gamle gull, og kastet det i vann slik at det ble en "gullklump", og så fattet de inn en diamant.... Den er rålekker, og INGEN har maken
CecilieB Skrevet 29. juni 2002 #8 Skrevet 29. juni 2002 Jeg fikk et smykke med mørk kjede, sølvhjerte som anheng og en liten diamant midt på hjertet. Jeg har lenge ønsket meg et smykke som jeg kan bruke hver dag, og endelig fikk jeg det. Enda vi ikke skulle kjøpe noe til hverandre.
Gjest Solgudinnen Skrevet 29. juni 2002 #9 Skrevet 29. juni 2002 Jeg fikk en kjempefin alliansering. Synest dette var veldig fint å få siden en kan legge til diamanter etterhvert som viktige ting skjer i livet (som f. eks. nåe en får barn)
jbkaarud Skrevet 29. juni 2002 #10 Skrevet 29. juni 2002 Jeg fikk en kjempeflott diamantring med en stor diamant i midten og med 10 små diamanter på hver side av den store. Ringen var i hvitt gull med en stripe med gult gull der diamantradene sluttet. Jeg ble kjempeoverrasket og stolt av den flotte ringen :D
aniN Skrevet 29. juni 2002 #11 Skrevet 29. juni 2002 Jeg fikk et smykke i hvitt gull med to hjerter som henger sammen, rundt det ene hjerte er det 11 diamanter og i det andre er det like mange safirer. Jeg går med det hver dag og vil helst ikke ta det av meg igjen hihi :D
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2002 #12 Skrevet 30. juni 2002 Jeg fikk en alliansering som jeg virkelig hadde ønsket meg og en langhelg til København. Ble kjempe glad. Langhelgen tok vi rett etter bryllupet siden bryllupsreisen først kommer på sensommeren.
Augustbrud02 Skrevet 21. august 2002 #13 Skrevet 21. august 2002 Jeg fikk et nydelig gullsmykke med en perle og blanke stener på. Det var rett og slett så fantastisk flott, og et smykke som virkelig passer meg perfekt. Er veldig glad i perler, så han traff midt i blinken med den gaven gitt.
Romle Skrevet 21. august 2002 #14 Skrevet 21. august 2002 Jeg fikk også en alliansering i hvitt gull med tre diamanter. Han fikk en sykkel av meg..
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2002 #15 Skrevet 21. august 2002 Kunne også tenke meg å kjøpe seddelboks til min kommende mann i morgengave. Vet du hvor man får kjøpt det og evnt. hva de ca.koster?? Hvordan så den ut den du kjøpte til din mann?? Jeg bor i Oslo. Gifter meg med min drømmemann 31.08-02. På forhånd tuuuusen takk for tips!!!
Zena Skrevet 21. august 2002 #16 Skrevet 21. august 2002 Jeg fikk en vakker en-stens diamantring i hvitt gull! Passer perfekt sammen med allianseringen jeg fikk da han fridde.
Furstina Skrevet 21. august 2002 #17 Skrevet 21. august 2002 Jag fick ett mycket vackert litet halssmycke som ser ut som en fyrkantig stav med vitt guld överst, en liten diamant och sedan gult guld. Den hänger i halsgropen och är fin. Min vigsrelring ser ut i samma stil, kantig ring med en sten. Enkelt, vackert.
viwi Skrevet 21. august 2002 #18 Skrevet 21. august 2002 Jeg fikk et nydelig smykke i hvitt gull med en diamant inni. Det kan brukes til alt, hverdag og fest!!!
Gjest Sunflower, ikke innlogget Skrevet 21. august 2002 #19 Skrevet 21. august 2002 Jeg fikk en flott en- stens diamantring i hvitt gull, den er aldeles nydelig, og passer perfekt sammen med gifteringen min, som er fra promise- serien (Thune), spenningsring med diamant. Har aldri eid diamanter før, og nå har jeg plutselig to!!
Gjest frusvendsen Skrevet 21. august 2002 #20 Skrevet 21. august 2002 Jeg fikk et kjede i hvitt gull, anhenget er formet som en blomst med 7 diamanter. Det vakreste smykket i verden!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå