Gå til innhold

tinder matcher og forventning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd tinder nå etter nyttår og fått noen matcher. Hva forventer dere jenter som bruker tinder, er det bare tidsfordriv på moro, ute etter en flørt, eller ute etter noe seriøst?

Noen matcher forsvinner sikkert fordi de blokker meg. Får dere jenter som er pene veldig god respons på tinder og trykker dere hjerte eller x på flest. Er dere kresne på tinder å gir får hjerter.

Jeg er ute etter en middels til pen og slank jente som enten er ute etter en flørt og om ting stemmer godt kan jeg være interessert i et forhold på lengre sikt. Hva ser dere etter?

Anonymous poster hash: cb667...f56
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare tidsfordriv fra min side akkurat nå. Merker at guttene blir sure og sletter meg fordi jeg ikke svarer eller kommer med unnskyldninger for å ikke møtes.. Er kresen på hvem jeg trykker "liker" på..

Anonymous poster hash: fe4f3...54f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt delt for jeg har ikke akkurat de store forventningene til den appen, men jeg ser vel etter en flørt som kan bli noe mer. Jeg anser meg selv som gjennomsnittlig pen med helt greie bilder (uten at jeg vet hvordan de andre jentene ser ut). Får ganske mange matcher, men svarer de aller fleste som sier hei. Likevel må man nok være litt "på" og ta initiativ for å få interessen min.

Anonymous poster hash: 1cab2...8eb
AnonymBruker
Skrevet

Har en hau med matcher, men de fleste svarer ikke. Og når de først svarer så er det bare små chatting i noen minutter før de så dropper å svare eller å ta videre kontakt.

Så det har blitt ett tidsfordriv bare.

Anonymous poster hash: 8892b...2d0

Gjest Fenrir
Skrevet

Tinder er dødt og jentene man matcher med svarer aldri. Slettet det for en god stund tilbake. Sikkert enda verre nå.

• Liker 2
Skrevet

Jeg "hjerter/liker" kanskje en av 50 på tinder. Har bestemt meg for å være litt kresen der. Skriver heller aldri til noen på tinder, men hvis de skriver til meg så svarer jeg jo. Har møtt en koselig/kjekk gutt i virkeligheten som jeg matchet med på tinder, men virker ikke som det blir noe mer.. Føler ikke at tinder er helt det rette stedet å møte noen, hvertfall ikke for meg..

Anonymous poster hash: 178eb...90c

Skrevet

Er jente og "liker" kanskje én av 100... Jeg er vel kresen, men ikke på den måten man kanskje tror. Jeg sveiper fort forbi menn som virker overdrevent friluftsinteresserte, jeg blir helt sliten av disse profilene. Også fordi 9 av 10 har slike bilder, fordi det visstnok skal imponere. Vel, imponerer ikke meg nevneverdig.

De jeg liker er de jeg føler er litt lik meg, både når det gjelder interesser og utseende. Jeg liker menn/gutter som er søte og guttete i stedet for utpreget barske og kjekke. "Faller" fort for snille øyne og et koselig smil. Liker ikke typiske trente kropper. Liker litt sjenerte gutter foran de med høy selvtillit. Å være litt reservert og forsiktig er utrolig sjarmerende. Å gi et inntrykk av mye humor, selvironi og intelligens er også et pluss, selvfølgelig. Høyde er uinteressant. Faktisk foretrekker jeg litt lave gutter foran veldig høye.

Jeg får vel match med ca. 90 prosent av de jeg gir hjerte til, men det er nok fordi jeg er av hunkjønn. Jeg vet ikke.

Jeg har et åpent sinn og er ikke ute etter noe spesielt. Elsker å flørte da, men ønsker jo at det skal kunne bli til noe seriøst. Eventuelt bare vennskap. Noen som bare er ute etter sex er uinteressante, men av en eller annen grunn har jeg ikke matchet med noen av disse.

Jeg starter gjerne en samtale med de jeg liker ekstra godt. :) Jeg svarer også alle, spesielt om de gir inntrykk av å være interesserte i hvem jeg er som person. Det er en fordel å spørre om noe spesifikt, og ikke bare si "hei". Ofte dør samtalen ut av seg selv, men jeg bidrar jo til å holde samtalen levende om jeg liker ham. Men det har hendt at noen har slettet meg fordi jeg ikke var rask nok til å svare...

Når det er sagt har jeg blitt brent to ganger. Tror egentlig ikke at Tinder helt lar seg kombinere med å være en håpløs romantiker. :)

• Liker 2
Skrevet

Noen som har noen tips til hvordan man starter en samtale? Har fått noen matcher selv, og vil ikke bare sitte og vente :P

Anonymous poster hash: 6b3e5...86e
Gjest Cartman
Skrevet

Noen som har noen tips til hvordan man starter en samtale? Har fått noen matcher selv, og vil ikke bare sitte og vente :P

Anonymous poster hash: 6b3e5...86e

La jenta starte hehe :) Jeg er altfor sjenert til å starte en samtale. Det er mange hyggelige damer på tinder, så denne tråden er vell litt vell negativ? Og jeg er ikke noen filmstjerne akkurat. Hvorfor skal man på død og liv pushe på for et forhold. Kan man ikke bare prate og være litt sosial.

Skrevet (endret)

Tidsfordriv, selvom jeg har vært på et par dater.

Er utrolig overfladisk på tinder, ser jo bare bilde så da må jeg gå utifra det. Har 130 matcher for øyeblikket, men ganske lenge siden jeg har vært innom.

Svarer alle om de starter en samtale, men starter aldri en selv da jeg tviler på at jeg finner drømmemannen på tinder.

Endret av Inwe
Skrevet

Tidsfordriv, selvom jeg har vært på et par dater.

Er utrolig overfladisk på tinder, ser jo bare bilde så da må jeg gå utifra det. Har 130 matcher for øyeblikket, men ganske lenge siden jeg har vært innom.

Svarer alle om de starter en samtale, men starter aldri en selv da jeg tviler på at jeg finner drømmemannen på tinder.

Wow 130 matcher da må du være veldig pen. Hva med å kutte ned litt på antall matcher slik at du har mulighet til å følge opp de som er mest interessante? Selv har jeg bare 4 matcher, men noen har kutta meg ut og jeg har kutta ut noen.

Skrevet

Wow 130 matcher da må du være veldig pen. Hva med å kutte ned litt på antall matcher slik at du har mulighet til å følge opp de som er mest interessante? Selv har jeg bare 4 matcher, men noen har kutta meg ut og jeg har kutta ut noen.

Hahahaha! Nja, jeg er nok ikke den folk snur seg etter på gata, men har ikke noen problemer med eget utseende. Forsåvidt ikke alltid vært sånn, men en deilig følelse og endelig være relativt fornøyd ;) trykker forsåvidt ikke liker på de modellpene, da de ikke er noe for meg uansett.

Hmm, jeg snakker bare med noen der inne, så ser ikke poenget med å kutte matcher. Tinder kan jo være tidenes selvtillitsboost :) tviler som sagt på at det er der drømmemannen finnes.

• Liker 1
Skrevet

Var på tinder i fire mnd, men hadde i hvert fall to mnd pause på den tiden. Ble veldig lei, og syns menn der var veldig useriøse (selv om jeg luket vekk de som så mest "player" ut, i mangel av bedre ord). Tipper jeg trykket ja på 1 av 20, kanskje. Maks. Møtte vel fire menn derfra (men ble bedt ut av veldig mange flere), den siste er jeg sammen med nå. En annen ble det litt halvseriøst med (datet i en mnd ca). Tror jeg hadde nesten 300 matcher. Var ikke noe problem å holde oversikt, de jeg skrev med lå jo øverst, og jeg slettet de som virka veldig rare, men hadde en del matcher som det aldri ble prata noe med eller bare litt.

Min kjæreste hadde tre (?) matcher og hadde vært der lengre enn meg, så er tydelig at det er forskjell på hvordan kvinner og menn trykker på tinder.. Men han hadde et litt sært nerdete bilde da, flaks for han at jeg liker sære nerder :ler:

Anonymous poster hash: 72cfc...7fb

Skrevet

Meldte meg på tinder for et par dager siden og har fått mange match, men hvordan har det seg at ingen av guttene snakker til meg? Og hvis jeg har prøvd å si hei så svarer de ikke? Syntes de plutselig at jeg ikke er bra nok? I såfall hvorfor sletter de ikke bare matchen?

Anonymous poster hash: 91e0a...6a5
Skrevet

Har 115 matcher, men har bare vært på noen dates som ikke har utviklet seg til noe mer

Gjest Cartman
Skrevet (endret)

Meldte meg på tinder for et par dager siden og har fått mange match, men hvordan har det seg at ingen av guttene snakker til meg? Og hvis jeg har prøvd å si hei så svarer de ikke? Syntes de plutselig at jeg ikke er bra nok? I såfall hvorfor sletter de ikke bare matchen?

Anonymous poster hash: 91e0a...6a5

Samme skjer meg. Noen ganger starter hun samtalen, andre ganger må jeg selv starte og noen ganger starter ingen av oss. Easy come, easy go. Tinder er bra fordi det er gratis.

Endret av Cartman
Gjest Cartman
Skrevet

Hahahaha! Nja, jeg er nok ikke den folk snur seg etter på gata, men har ikke noen problemer med eget utseende. Forsåvidt ikke alltid vært sånn, men en deilig følelse og endelig være relativt fornøyd ;) trykker forsåvidt ikke liker på de modellpene, da de ikke er noe for meg uansett.

Hmm, jeg snakker bare med noen der inne, så ser ikke poenget med å kutte matcher. Tinder kan jo være tidenes selvtillitsboost :)tviler som sagt på at det er der drømmemannen finnes.

:trist: Men jeg er jo drømmemannen. You servant of evil :krangle:

Skrevet

Forventer overhode ingenting, men det er fordi jeg ikke ser ut måneskinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...