AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Jeg er samboer og har en datter på 10 fra tidligere ekteskap. Hun bor fast hos oss og besøker pappaen hver 3.helg - i tillegg til når det måtte passe. En fin og fleksibel ordning som jeg synes fungerer godt etter forholdene. Sist helg var pappahelg og jeg fikk da også spørsmål fra samboer min om jeg kunne ordne det slik at hun var hos pappaen hver andre helg. Han ville ha mer alene tid med meg slik at vi kunne være mer impulsiv. Jeg svarte nei og ga grunner for mitt svar. Han aksepterte ikke svaret og vår alene helg gikk med til diskusjon og surmuling. Han dro spesielt frem at han ville besøke noen venner neste fredag. Barnevakt og en fleksibel pappa var ikke godt nok for han. Det endte med at jeg holdt på mitt, men ordnet det slik at hun sover hos pappane i dag og kommer hjem i morgen. I formiddag kunne samboeren min fortelle at vi ikke skulle på besøk til disse vennene fordi vi ikke hadde god tone mellom oss for tiden. Med det samme fikk jeg spørsmål om jeg kunne bytte, slik at min datter sover borte i morgen i stedet for i dag. Vi kunne bli litt venner i dag og stikke i familiebursdag i morgen. Jeg mente at vi fikk beholde overnatting slik som avtalt, og at jenta mi kunne bli med i denne bursdagen. Men det falt vist ikke i så god jord.... Impulsiv eller ustabil er spørsmålet. Jeg mener jeg har svaret, men fikk bare behov for å lufte tankene litt. Anonymous poster hash: 1d9e8...7f4
Gjest Klaveret Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Må si jeg ikke helt skjønner hva du mener med spørsmål om impulsiv eller ustabil. Det jeg leser er at han ikke har akseptert datteren din som en del av familien.
Gjest Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Han høres slitsom ut! Istede for å nyte den barnløse helgen ble den brukt til surmuling og mas? Og så skal han straffe deg for det etterpå? For han trenger å bestemme? Du bør sette litt krav til han om han skal fortsette å være samboer med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå