Gå til innhold

Hjelp meg å velge sofabord!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo smak og behag. Jeg likte bordet til Ikea og Møbelringen best, men fagmøbler sitt var kanskje mest praktisk i og med det er hjul på det. A- møblers og Skeidars ( samme bordet?) virker litt tungt og upraktisk.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Vet ikke om du så alle i virkeligheten.

nr. 1 har jeg sett med hjulene på. Fint, enkelt design.

nr. 2 så jeg i butikken. Er veldig lav. Du kan ikke spise fra den, men kan brukes å sette fra seg ting oppå.

nr. 3 - jeg ville ungått glassplater, liker ikke lyden

nr. 4 - som nr. 1. Her er det målene som avgjør om det passer for din stue.

nr. 5 - Maja fra Skeidar og Køln fra A-møbler (nr.1) er helt identiske. Det er bare butikker som kaller dem annerledes.

Stemmer for 1, 4 og 5, men se på lengde/brede som passer deg best.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har de nr 1 med hjul?

Anonymous poster hash: 5584e...2d5
AnonymBruker
Skrevet

Hva er finest av Maja og Pelle da?

Skrevet

Nr. 1 eller 5 (samme bord) er finest i mine øyne. Uten tvil!

AnonymBruker
Skrevet

Men finnes det med hjul? Ikke så fint når det står sånn rett på gulvet? Kanskje også litt lavt?

Skrevet

Likte best det i fra Ikea, for meg var det fin farge og enkel stil. Tenk ut ifra hvilken stil du skal ha i resten av rommet.

Skrevet

Har nr. 5 selv, og anbefaler ikke å ha et bord med sånn plate nederst! Det samler noe sinnsykt med støv, og er utrolig slitsomt å møtte bøye seg ned der hele tiden for å tørke støv, da det vises veldig lett også.

• Liker 2
Skrevet

1. Likte dette ganske godt. Pene, rette linjer.

2. Likte ikke i det hele tatt. Den ene siden minnet om en gammel telefonbenk, en som er ikke er blitt retro enda, men som bare er stygg. Hjelper ikke at de forsøker å gjøre det up to date med litt glass og krom på den andre siden.

3. Dette likte jeg veldig godt! Kunne lett hatt dette i min stue, passer til flere stiler.

4. Dette var nesten like pent som nummer 1 og 5, men Pelle tapte seg dessverre kraftig på grunn av plasthjul lik de jeg hadde på "kontorstolen" min på 90-tallet. Litt for mye struktur i treverket for min smak.

5. Samme som 1.

• Liker 1
Skrevet

Likte best det i fra Ikea, for meg var det fin farge og enkel stil. Tenk ut ifra hvilken stil du skal ha i resten av rommet.

Enig med denne.

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde Maja fra Skeidar. Satte 10 cm lange bein på det, da ble det passe høyt og (etter vår mening) finere. Bare et tips :)

Skrevet

Ikea

AnonymBruker
Skrevet

Ikea

Litt 70-talls?

AnonymBruker
Skrevet

Det er glassplate på Ikea. Ulempe?

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde Maja fra Skeidar. Satte 10 cm lange bein på det, da ble det passe høyt og (etter vår mening) finere. Bare et tips :)

Hvor får man kjøpt sånne?

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer Hemnes TV-benk. Passer greit til Ikea-bordet?

Må innrømme at jeg liker godt Maja, men skulle gjerne hatt det i mørk brunt. Og med bein/hjul.

Skrevet

Vurderer Hemnes TV-benk. Passer greit til Ikea-bordet?

Ja, hvorfor ikke? Hvilken farge? Hadde kanskje funket med hvitt, bare for å bryte opp fargene litt, ellers blir det kanskje for mye brunt?

AnonymBruker
Skrevet

Andre fine sofabord dere vet om?

Skrevet

Hvor får man kjøpt sånne?

Lurer på om det kan ha vært Clas Ohlson eller Biltema.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...