liv Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 Vg har en test som måler ditt ansikt opp mot over 1000 bilder av forskjellig kjente personer.... test her... Jeg fikk at jeg lignet må Mimi Rogers, noe jeg aldeles ikke er enig i...
Gjest Fighter Skrevet 2. august 2004 #2 Skrevet 2. august 2004 Tok den to ganger med to forskjellige bilder. Jeg ligner visst på Kate Moss og Christina Aguilera.
dreamy Skrevet 2. august 2004 #4 Skrevet 2. august 2004 Jeg tør ikke ta den testen. Det stod at VG kunne bruke bildet i andre sammenhenger og i Starmatch forøvrig Men må innrømme at jeg hadde lyst
Bauche Skrevet 2. august 2004 #5 Skrevet 2. august 2004 Sheryl Crow var den jeg lignet mest på. Den som jeg lignet på nr.8 (den første jeg fikk se) var Jennifer Love Hewitt...Kan ikke helt se likheten.... Har hørt jeg ligner på Helena Christensen...men DET ser jeg heller ikke...
jamie Skrevet 2. august 2004 #6 Skrevet 2. august 2004 Maria Arredondo... :o Er jo ikke lik i hele tatt..
Alterna Skrevet 2. august 2004 #7 Skrevet 2. august 2004 8 plass Sonia Henie 7 Marilyn Monroe 6 Marie Fredriksson 5 Frøydis Armand 4 Kari Traa 3 Kjersti Tysse Plätzer 2 Angelina Jolie 1 Gail Devers Hehehhe, Gail Devers likner jeg iallefall ikke!
*M* Skrevet 3. august 2004 #9 Skrevet 3. august 2004 Jeg tør ikke ta den testen. Det stod at VG kunne bruke bildet i andre sammenhenger og i Starmatch forøvrig Men må innrømme at jeg hadde lyst Samme her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå