Gjest Fighter Skrevet 2. august 2004 #1 Del Skrevet 2. august 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/ar...ticle260362.ece Ble nektet å ha på en t-skjorte med bilde av pupper? :o Synes de tar litt av der borte nå, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. august 2004 #2 Del Skrevet 2. august 2004 Litt drøyt vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magne Skrevet 2. august 2004 #3 Del Skrevet 2. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 3. august 2004 #4 Del Skrevet 3. august 2004 Det blir bare litt for dumt! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #5 Del Skrevet 3. august 2004 Hvem vet, kanskje det er terror på gang? Pupper er jo velkjent som et weapon of mass distraction... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 3. august 2004 #6 Del Skrevet 3. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 3. august 2004 #7 Del Skrevet 3. august 2004 :o :o Jeez er det mulig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #8 Del Skrevet 3. august 2004 På Grorud Golfbane får man ikke ha singlet på seg heller. Golf er jo sport, sport er helse, og så får man ikke ha på seg helsetrøye? Jeez.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. august 2004 #9 Del Skrevet 3. august 2004 Nja. Du får ikke lov til å ha skolebrød i matpakka på barneskolen heller... Men, som jeg (og mange med meg) har sagt lenge: USA er i ferd med å gå rett til H***te. Snakk om prioritering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #10 Del Skrevet 3. august 2004 Det som har gått til helvete for lenge siden er hvordan norske media rapporterer fra USA. De finner idiotiske ting som de blåser opp stort, og hopper glatt over de virkelige sakene. Det er en stygg tabloidisering som pågår, og USA blir veldig skjevt presentert (sier ikke at ikke noe er galt der. Men hallo..) VesleBråka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #11 Del Skrevet 4. august 2004 :o Idioti, idioti, idioti! Begynner vel å skjønne hvordan de flyene kunne bli kapret. Har mine sterke mistanker om at flybetjeningen var mer opptatt av å kjefte på en fyr som hadde puppe-trykk på t-skjorte han gikk med, enn å legge merke til de skumle fyrene på flyet. :o Hvis man blir kastet av et fly, for å ha på seg en litt frekk t-skjorte, hva i alle dager gjør de med folk som har sex på flydoet? Kaster de av flyet uten fallskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 4. august 2004 #12 Del Skrevet 4. august 2004 Vel, det er ikkje første gong den slags skjer - og det har ikkje alltid vore uanstendige klede som har vore problemet. Snarare fordommane kabinpersonalet måtte ha. (Veit det har vore i alle fall ei rettsak om slikt, og flyselskapet tapte.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 4. august 2004 #13 Del Skrevet 4. august 2004 Søsteren min skulle ta flyet til mexico fra kjære Norge og de sa de ville tilby henne førsteklassebiletter pga. noe tull de hadde gjort. Da hun stilte opp i jeans var ikke det godt nok kledd og hun fikk ikke plass. Dresscode vet du,skjer overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 4. august 2004 #14 Del Skrevet 4. august 2004 Dresskode er ein ting - fordommar og diskriminering ein annan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 4. august 2004 #15 Del Skrevet 4. august 2004 Hvilke fordommer. De har rett til å bestemme hva som er sømmelig. Hvis jeg tar Saudi airlines putter jeg ikke på meg en t-skjorte med nakne damer heller(ikke at jeg ville bli tatt død med noe så harry uansett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #16 Del Skrevet 4. august 2004 Hvis jeg tar Saudi airlines putter jeg ikke på meg en t-skjorte med nakne damer heller(ikke at jeg ville bli tatt død med noe så harry uansett) (...og ikke at du ville tatt Saudi Airlines uansett...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #17 Del Skrevet 5. august 2004 Hvilke fordommer. De har rett til å bestemme hva som er sømmelig. Hvis jeg tar Saudi airlines putter jeg ikke på meg en t-skjorte med nakne damer heller(ikke at jeg ville bli tatt død med noe så harry uansett) MEN, dette skjedde ikke på saudi airlines, det skjedde på american airlines. Og jeg synes fremdeles det var en idiotisk grunn til å kaste noen av flyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 5. august 2004 #18 Del Skrevet 5. august 2004 Er det så vanskelig å bytte t-skjorte eventuelt snu den på vrangen da? Sikkert en tulling som ville være vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 5. august 2004 #19 Del Skrevet 5. august 2004 Er det så vanskelig å bytte t-skjorte eventuelt snu den på vrangen da? Sikkert en tulling som ville være vanskelig Jeg hadde virkelig blitt vanskelig jeg også hvis de hadde vært så vanskelige mot meg først. Har de ikke liksom liberty of speech der borte da? ... nei stemmer det de har jo det nye grunnlovstillegget ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 5. august 2004 #20 Del Skrevet 5. august 2004 Hva så? Man tilpasser jeg situasjoner av høflighet. Hvis det er så viktig for han å gå med en t-skjorte med naken dame motiv har han seriøst problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå