hufsa! Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 (endret) Heia,ett tips til dere som elsker mac øyenskygge,bruker mest satin og matte så kan uttale meg om de.Trodde aldri jeg skulle finne noe som var like bra og halve prisen men det har jeg gjort. Ho som har laga de er vel en Mac elsker kan man si, men fått de enda mer pigmentert og kremete og sitter hele dagen, syntes jeg.Passer i Mac paletten min,enda ett pluss. Og har farger, som er like noen av de jeg liker til Mac, så beg med å bes en, å prøv om det er noe for deg.makeupgeek.com Endret 9. januar 2015 av hufsa!
^^Belle^^ Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Helt enig! Jeg har kun tre skygger fra MAC, men de er til gjengjeld i gode finisher (Satin Taupe, All That Glitters og Copperplate), og MUG-skyggene mine banker MAC ned i støvlene.
Jade Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Har noen MUG-skygger og har fått noen favoritter derifra! Den sorte har fått sin plass i nøytral-paletten min sammen med MAC-skyggene der. Skulle ønske man kunne se MUG i en fysisk butikk, da det blir litt bomkjøp når det kun ses på nett.
iwantyoutostay Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Helt enig, de kan absolutt sammenlignes med MAC. Men jeg fortsetter nok å kjøpe MAC-skygger fordi de har farger MUG ikke har
Gjest Ludodama Skrevet 10. januar 2015 #5 Skrevet 10. januar 2015 Helt enig! Jeg har kun tre skygger fra MAC, men de er til gjengjeld i gode finisher (Satin Taupe, All That Glitters og Copperplate), og MUG-skyggene mine banker MAC ned i støvlene. Hvilke fra MUG har du? Jeg har mange MACskygger, men finner liksom ikke helt superfavoritten. Vurderer Nudepalette fra Urban Decay, men det er jo klin umulig å få tak på det.
^^Belle^^ Skrevet 10. januar 2015 #6 Skrevet 10. januar 2015 Hvilke fra MUG har du? Jeg har mange MACskygger, men finner liksom ikke helt superfavoritten. Vurderer Nudepalette fra Urban Decay, men det er jo klin umulig å få tak på det. Jeg har: Creme brulée Latte Mocha som er den perfekte matte, nøytrale trioen. Og så har jeg Prom Night og Homecoming. Prom Night er en av mine all time favorittskygger. Ganske lik Satin Taupe fra Mac, men kanskje med ørlite mer lilla i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå