Rosenrød Skrevet 10. august 2015 #21 Skrevet 10. august 2015 Gleder meg til det er min tur om to og en halv uke!
melatonin Skrevet 12. august 2015 Forfatter #22 Skrevet 12. august 2015 Hadde en perfekt dag forrige lørdag! Jeg, min forlover og ei venninne hadde lånt leiligheten til mine foreldre, så vi sov over der fra fredagen, Vi gikk en tur på morgningen (ned til blomsterbutikken) for å hente blomster til håret før vi ble kjørt til frisøren hvor jeg om min forlover ble frisert etter alle kunstens regler. Vielsen fant sted i en liten, gammel kirke og gikk over mine/våre forventninger. Presten holdt en tale vi kunne relatere oss til, og en bekjent sang to solosanger. Etter vielsen ble vi hentet i veteranbil og kjørt hjem. Vi bord på gård og hadde låvefest. Vi ble deretter tatt bilder av, mens gjestene fikk innlosjert seg og fikk noe musserende. Vi kom tilbake fra fotografering, fikk et glass musserende og hilst på gjestene før vi gikk til bords. Maten var utrolig god, og middagen veldig hyggelig. Toastmaster var veldig dyktig. Jeg ble så impnert over alle som talte/hadde lagd sang, særlig talen til min kjære. Etter middag var det en liten pause før kaffe og kaker. Og deretter ble det låvefest hvor stemningen var på topp! Vi holdt på helt til kl. 0400 før vi to taxi til hotellet hvor vi skulle overnatte. Dagen etterpå kom vi opp igjen på felles frokost sammen med alle gjestene som hadde overnttet hjemme hos oss. Dagen/natten var helt perfekt -jeg følte meg vel i kjolen, god mat, fine taler og en bra fest på slutten. Eneste feilen med dagen var at den var så altfor, altfor kort. Gratulerer! Høres kjempe koselig ut! Får sommerfugler i magen av å lese!!
Hjertehåp Skrevet 12. august 2015 #23 Skrevet 12. august 2015 Gratulerer til alle som har giftet seg:). Ønsker dere all lykke i fremtiden:). Hvor mange 2016 bruder er det her?
Hjertehåp Skrevet 13. august 2015 #25 Skrevet 13. august 2015 Hvor langt har du kommet i planleggingen Blosa?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #26 Skrevet 13. august 2015 Hvor langt har du kommet i planleggingen Blosa? Lag en brud 2016 tråd i stede Anonymous poster hash: 9b5b7...be4
melatonin Skrevet 24. august 2015 Forfatter #27 Skrevet 24. august 2015 Da var vår dag vel overstått. Vi hadde en flott dag, med utevielse flott vær og fine gjester. Eneste jeg angrer på er at vi ikke danset. Vi følte virkelig ikke for det da, men angrer nå.. Ellers gikk alt etter planen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå