Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sett på bolig. Hva syns dere er viktigst? Store flotte soverom og liten stue, eller små soverom men med stor flott stue? Ja, takk begge deler. Men det går ikke. :)

Har ikke barn enda, men er ungene fryktelig mye på rommene sine så du trenger et veldig stor barnerom ? Tips takk.

Anonymous poster hash: 877f6...60a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

God teknisk stand, beliggenhet. Alt annet kan fikses på i ettertid etter behag,

Anonymous poster hash: de27c...72b
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ville gått for stor stue, eller som posten over her sier, kjøpe en bolig hvor du evt. kan ordne stor stue uten for store inngrep.

Vi har nettopp fått stort hus, med veldig store soverom og stor stue. Bruker ikke soverommet noe mer fordi om. Ungen er også mest i stue/kjøkken området selv om hun har stort rom. Blir sikkert mer aktuelt for barnet og bruke rommet når hun blir eldre.

Skrevet

Tror det er viktig at våtrom er bygget etter forskrifter og ikke er skadet.

Jeg ville også sett på ventilasjonsmuligheter.

Skrevet

Våtrom er veldig viktig og tenke på. Er våtrommet oppussingsklart kan du plusse på 150-250.000kr på kjøpesummen pr. bad.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker etter erfaring:

Ville heller hatt stor stue og mindre soverom. :P

Her jeg bor har vi 2 passe store soverom og 1 ganske stort. Stua er ikke mer enn den må være, noe som er litt irriterende... Kjøkkenet er stort så vi fyller det egentlig bare opp med ting vi ikke trenger..

Men det viktigeste er vel at huset er tett og varmt da så burde ikke klage :P

Folk er forskellige. Jeg vil gjerne ha stor stue, lite kjøkken, stort bad, små soverom, stor gang.. Men så er det den økonomien da. :P

Anonymous poster hash: 6e270...2a4
AnonymBruker
Skrevet

Huset vi nettopp kjøpte har liten stue, men med dobbelt så stor kjøkken. Slik vi ønsket. Da oppholder alle gjestene seg på kjøkkenet, både voksne og barn.

Anonymous poster hash: 11a28...f83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...