Gå til innhold

Skal jeg kutte kontakten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en far som er meget lite oppegående både sosialt, psykisk og på andre måter. Jeg er selv 30 og har barn. Vil si for mye for ikke å bli gjenkjent. Men her kommer blemmen:

Gjennom hele oppveksten har min far fått meg til å føles meg som en dritt. Føler han ikke liker meg i det hele tatt, og selv hørt mange ganger med egne ører, at han ikke aksepterte meg for den jeg er.Han kan gå bak ryggen min å slenge dritt om meg, gudene vet hvorfor.Huset hans ser ut som et bombet horehus, verken kjøkken eller bad er vasket på 10-20 år, nei jeg overdriver ikke.... Han har en jobb som er meget "enkel", og 0 utdannelse.

Han respekterer ikke mine barn og gjør narr av dem, (dette er meget innviklet psykologi bare så det er sagt) og jeg kjenner det koker i meg av sinne når han gjør det. Har sagt ifra til han og ser ut til at han tar det til seg, men det varer ikke lenge, før det er samme tullet igjen.

Listen er ekstremt lang på hva han har sagt og oppfører seg som en dritt....Han får jo meg til å føles det er meg som er noe galt med? Vet det ikke er sant,og fyren er jo en taper!

Vet ikke hva jeg skal si til han? Han er psykisk ustabil og de sosiale antennene er totalt borte....

Men orker ikke mer av han i mitt liv.

Er det noen som har selv erfaring med dette?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen i mye av dette. Jeg kuttet ut kontakten, og fortalte han kort at jeg ikke ønsket å snakke med han lengre, fordi han gjorde meg vondt og aldri var der for meg på noe vis. Han respekterte mitt valg (wow) og har ikke kontaktet meg siden, 4 år siden.

Kvinne 25.

Anonymous poster hash: 67957...380
  • Liker 1
Skrevet

Bodde dere i samme byen da eller? Han bor jo rett nedenfor meg, og føler at jeg møter på han overalt, ubehagelig situasjon hvis jeg kutter han ut, men det er jo det jeg vil.... Vanskelig dette.

• Liker 1
Skrevet

Går jo ann å si at du ersint og oppgittover at han fortsatt er slik mot deg og barna dine, og kutte kontakten en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...