AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Trener dere i prøvetiden? Jeg er redd for at det kan forhindre egget til å feste seg.Anonymous poster hash: 2791c...2f7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Normalt liv går fint under prøvetiden:)Anonymous poster hash: 9e475...b0d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Ja, selvfølgelig trener jeg. Anonymous poster hash: 293d7...a8e
Gjest me2u Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Jogget daglig og jogger enda. Bønna sitter den Trening er bare positivt. Det er kke sånn at egget kan "ristes" løs av bevegelse
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Må bare legge til et lite tilleggsspørsmål, for å vite sikkert; Er det skadelig å trene hardt under prøvetiden? Og hva når egget HAR festet seg (generelt de første ukene etter)? Jeg trener ikke "hardt" iforhold til hva andre vil kalle hardt - langtifra. Men en 50-minutters joggetur i veldig rolig tempo (som tilsvarer vår faste runde) m/noe motbakke er for meg veldig hardt (ja egentlig er det hardt allerede etter de første tre minuttene). Jeg er redd for å "ødelegge" en eventuell spire, når de turene er en såpass hard belastning for kroppen min... Samtidig vet jeg jo at trening ikke har så mye effekt hvis det ikke er utfordrende for kroppen min... Anonymous poster hash: 441a4...6e4
Gjest me2u Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Må bare legge til et lite tilleggsspørsmål, for å vite sikkert; Er det skadelig å trene hardt under prøvetiden? Og hva når egget HAR festet seg (generelt de første ukene etter)? Jeg trener ikke "hardt" iforhold til hva andre vil kalle hardt - langtifra. Men en 50-minutters joggetur i veldig rolig tempo (som tilsvarer vår faste runde) m/noe motbakke er for meg veldig hardt (ja egentlig er det hardt allerede etter de første tre minuttene). Jeg er redd for å "ødelegge" en eventuell spire, når de turene er en såpass hard belastning for kroppen min... Samtidig vet jeg jo at trening ikke har så mye effekt hvis det ikke er utfordrende for kroppen min... Anonymous poster hash: 441a4...6e4 Nei. Verken egg eller spire kan ristes løs. Man skal trene som alltid både før og under graviditeten. Eneste man skal ta hensyn til er selvsagt visse ting som sport med fall, slag etc. Utover det så sier kroppen i fra om ting er ubehagelig og da tilpasser du treningen etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå