Gå til innhold

Kims fullkornchips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns faktisk at den var god. Likte best paprika,men var god den andre også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte den, jeg. Den minner meg om sånn fullkornssnacks som man kan kjøpe på noen kinoer. Andre jeg har spurt mener derimot den minner om papp, så meningene er tydeligvis delte.

Anonymous poster hash: 40b10...2c5
Gjest Ennasus
Skrevet

Syntes selv det med creme fraiche(??) og urter er godt, skjønner ikke at folk syntes det smaker papp 😮

Skrevet

Har bare smakt den blå turkise, synes den er ganske god. Minner meg om den jeg pleier å kjøpe på kino en gang i skuddåret. :ler:

Skrevet

Den smakte bedre enn jeg hadde forventet. :P

Den med paprikasmak er best, men den blir nok ikke favorittsnacksen min.

Gjest Ennasus
Skrevet

Den smakte bedre enn jeg hadde forventet. :P

Den med paprikasmak er best, men den blir nok ikke favorittsnacksen min.

Det kunne blitt min, men er jo så himla dyrt! 25kr for 100gram tror jeg? Alle slike low-fat potetgull er jo svindyre i forhold til de store vanlige :P

Skrevet

Det kunne blitt min, men er jo så himla dyrt! 25kr for 100gram tror jeg? Alle slike low-fat potetgull er jo svindyre i forhold til de store vanlige :P

Ja, det er utrolig dyrt! Har bare smakt det hos en venninne, så slapp jeg å kjøpe det selv! Er litt tvilende til såkalt "sunnere potetgull", klarer liksom ikke helt å tro på at det er så mye sunnere enn andre potetgull. Dessuten tenker jeg ikke på sunnhet når jeg skal spise chips. :laugh:

• Liker 1
Gjest Veritaserum
Skrevet

Syntes det var tørt og smakløst.
Prøvde med dipp, men nei funket ikke. Kastet posen etter noen flak.

Gjest Brillefin
Skrevet

Så ble det jo nevnt i blant annet tv2 hjelper deg at den ikke var så "sunn" som man ville ha det til ;) Spis nå ordentlig chips i helga synes jeg :D

Skrevet

Den har mindre fett enn andre typer chips, men mer salt! Jeg synes den med paprika er best, men litt i overkant salt.

Skrevet

Mer sukker og. Den er ikke sunn om folk tror det.

Skrevet

For meg som ikke kan spise mye fett er den helt super, tåler denne i motsetning til vanlig chips. Om den har litt mer sukker gjør ikke meg så mye da (gallestein).

Anonymous poster hash: a4aab...fa5

Skrevet

Merkelig at folk tror den er så himla mye sunnere enn vanlig potetgull. De inneholder godt med sukker og salt. Som hvert fall ikke er sunt.

Skrevet

De tar mer betalt for den fordi folk er villige til å betale mer for "sunn" usunn mat.

Anonymous poster hash: 98597...962
  • Liker 1
Gjest Ennasus
Skrevet

Merkelig at folk tror den er så himla mye sunnere enn vanlig potetgull. De inneholder godt med sukker og salt. Som hvert fall ikke er sunt.

Jeg vet at den ikke sunnere, men spiser den fordi den er god :)

Skrevet

Syns den blå er kjempe god. Favoritt faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...