Gå til innhold

Undertøy og sko i Oslo-området

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Min lillebrors tilkommende har valgt meg som forlover, og imorgen skal vi to ut og se på undertøy og sko til henne. Hvilke butikker/brudesalonger/undertøyssalonger har best utvalg for tiden?

På forhånd takk for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grensen sko i grensen ( oslo) har bra utvalg på ako iallefall.... Det ligger en fin undertøysbutikk i en av tverrgatene øverst i Karl Johan 8 ved siden av cafe håpløs) - der er de iallefall veldig hjelpsomme....

Brudekjolen og unik ligger også i kvartalene rundt egertorget - så det er et greit omsåde å begynne å titte iallefall... Lykke til!!!

( vet ikke om dere befinner dere i Oslo da , det sto det ingenting om....)

Skrevet

Eurosko har forresten en fin sko serie som heter "I do". Jeg kjøpte mine sko der. Veldig gode å ha på :D

Skrevet

Skrekkelig fornøyd med Grensen sko, i andre etasje. Et helt skap fullt av brudesko. Skal farge mine nå, da jeg ellers aldri går i hvitt, mest i sorte penklær. Supre sko, brukte mine hele dagen uten å få vondt. 5 cm hæl.

Arabella rett ved Egertorget er super på undertøy. Flinke folk, og god service.

M

Gjest Poirot
Skrevet

Mye sko hos Unik i Akersgata, synes de hadde mer enn Brudekjolen. Bør uansett gå begge steder, for de hadde litt ulikt utvalg. Og selvfølgleig Grændsen. Alle tre ligger jo like ved hverandre, så null problem.

Skrevet

Solgunn's boutique og Kristin's i lillestrøm har stort utvalg av kjoler. Hos Kristin's bør dere bestille time først eller så kan dere få ganske dårlig service. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...