Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hører rykter om at jenter er så kyniske at de krever at gutten skal ha sosiale kontakter for at de skal kunne tillate seg å like ham.

Dette kan vel ikke være sant? For dere er jo ikke sammen med de eventuelle vennene hans, og enten liker/elsker dere han, eller ikke, uansett hvor mange venner han har i virkeligheten og på Facebook, ... eller?

Anonymous poster hash: 721e0...58f
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får litt inntrykk av det iblant.

Anonymous poster hash: 87588...fd0
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Opplever det samme som jente. Ingen som sier det direkte, men alle antar at man har venninner... Man blir liksom en lite spennende person, dersom man ikke gjør ting med venner:s

Anonymous poster hash: 43099...57c
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

For guttene er det jo ingen dealbreaker om jenta ikke har venninner. Men om det faktisk er genetisk i jenters kjønn, som et SKJOLD å ikke tillate forhold med venneløse menn? Seriøst?

• Liker 3
Skrevet

Å ha en omgangskrets er jo et godt tegn, så det skader ikke. Men at det er et krav? Absolutt ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har kun en venn og noen bekjente. Dama har tonnevis. Hu bryr seg ikke.

Anonymous poster hash: 32f62...8b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hører rykter om at jenter er så kyniske at de krever at gutten skal ha sosiale kontakter for at de skal kunne tillate seg å like ham.

Dette kan vel ikke være sant? For dere er jo ikke sammen med de eventuelle vennene hans, og enten liker/elsker dere han, eller ikke, uansett hvor mange venner han har i virkeligheten og på Facebook, ... eller?

Hvis du tror at alle jenter er kyniske, så virker du ikke moden nok til å få deg dame uansett.

Anonymous poster hash: fdfb3...32a

• Liker 10
Skrevet

Alt er plutselig til gjenstand for analyse om en person om dagen virker det som. Hva om en faktisk setter pris på ensomheten eller er introvert av natur?

Nei, TS. Slike jenter er det like greit å holde seg unna. Livet utgjøres av mange ting og sosialt nettverk er bare en av flere faktorer.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du tror at alle jenter er kyniske, så virker du ikke moden nok til å få deg dame uansett.

Anonymous poster hash: fdfb3...32a

Har ikke noe med modenhet å gjøre. Vedkommende trenger en god opplevelse og kan deretter sannsynligvis revurdere sitt syn. Alt trenger ikke å ha med modenhet å gjøre.

Gjest HeiHade
Skrevet

Jeg ville ikke blitt sammen med en mann som er venneløs. Det er ikke fordi jeg har behov for å henge med vennene hans, men jeg vil at han skal ha et liv utenom meg og ikke være så avhengig av meg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke blitt sammen med en mann som er venneløs. Det er ikke fordi jeg har behov for å henge med vennene hans, men jeg vil at han skal ha et liv utenom meg og ikke være så avhengig av meg.

Hva om han hadde interesser som ikke krevde et helt selskap av andre personer?

Anonymous poster hash: 0e79f...ab4

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det noe man oppdager etter hvert? Det finnes menn som har venner som likevel får for seg å være avhengige av dama. Eller forventer at hun skal være med på alt han gjør.

Så der synes jeg du virker litt forutinntatt. At en mann ikke har venner trenger jo ikke bety at han er klengete.

Anonymous poster hash: ab7f0...3fb

• Liker 3
Gjest HeiHade
Skrevet

Er ikke det noe man oppdager etter hvert? Det finnes menn som har venner som likevel får for seg å være avhengige av dama. Eller forventer at hun skal være med på alt han gjør.

Så der synes jeg du virker litt forutinntatt. At en mann ikke har venner trenger jo ikke bety at han er klengete.

Anonymous poster hash: ab7f0...3fb

Det er sant. Hvis han trives i sitt eget selskap og kan være for seg selv til tider så går det greit. Hvis jeg måtte holde ham med selskap hver helg f. eks så hadde jeg blitt lei.

• Liker 2
Skrevet

Ser jo den, men det er da fullstendig mulig å ha et liv utenom kjæresten selvom det ikke innebærer at man er med andre hele tiden :) Det blir kanskje mer utfordring om man bor sammen innser jeg, men uansett

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger i livet må man bytte vennekretsen fordi man vokser fra de eller at en flytter til et sted lengre borte. På det nye stedet er det ikke lett å få nye venner, la oss si på bygda. Er en slik mann rar?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er sant. Hvis han trives i sitt eget selskap og kan være for seg selv til tider så går det greit. Hvis jeg måtte holde ham med selskap hver helg f. eks så hadde jeg blitt lei.

Det sier litt om det bildet du har av menn og ikke minst dine egne forhøyede tanker om deg selv.

• Liker 1
Gjest Salvesen
Skrevet

Alt som vitner om høyere sosial status hjelper - inkl. det å ha masse venner. Men det er mangt og mye som vitner om sosial status, så isolert sett behøver det nok ikke å være så viktig. Kommer helt an på hvilke andre ting en evt. kjæreste kan sole seg i glansen av.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alt som vitner om høyere sosial status hjelper - inkl. det å ha masse venner. Men det er mangt og mye som vitner om sosial status, så isolert sett behøver det nok ikke å være så viktig. Kommer helt an på hvilke andre ting en evt. kjæreste kan sole seg i glansen av.

Word!

Gjest HeiHade
Skrevet (endret)

Ser jo den, men det er da fullstendig mulig å ha et liv utenom kjæresten selvom det ikke innebærer at man er med andre hele tiden :) Det blir kanskje mer utfordring om man bor sammen innser jeg, men uansett

Det er jeg enig i, og da går det an.

Noen ganger i livet må man bytte vennekretsen fordi man vokser fra de eller at en flytter til et sted lengre borte. På det nye stedet er det ikke lett å få nye venner, la oss si på bygda. Er en slik mann rar?

Jeg har ikke kalt noen rar så langt og vil ikke kalle noen rar nå heller.

Det sier litt om det bildet du har av menn og ikke minst dine egne forhøyede tanker om deg selv.

Det kan hende. Jeg prøver derimot ikke å si at alle menn er klengete eller at alle vil ha meg. Dette er jo snakk om noen du er i et forhold med, ikke tilfeldige menn på gata. Det er naturlig at både menn og kvinner i forhold føler større behov for å omgås hverandre. Jeg har lagt merke til at det kan være litt mindre behov for å ha selskap av kjæresten sin ofte hvis man er med venner i stedet, men dette trenger som sagt ikke gjelde alle - ei heller flertallet. Dette gjelder bare de det gjelder, rett og slett.

Jeg ordla meg kanskje feil i min første post. Hvis jeg kunne rettet på det ville jeg ha lagt til at jeg ikke ville ha hatt en venneløs kjæreste hvis han var avhengig av å fylle all tiden sin med mitt selskap. Hvis dette ikke er tilfelle så går det greit.

Endret av HeiHade
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig dårlig nettverk i byen jeg bor i nå. Min skyld, jeg studerte lenge på andre siden av landet, og var dårlig på å hode kontakten. Folk forandrer seg, flytter, og gamle vennegjenger smuldrer opp. Nå er jeg tilbake i en by i nærheten av der jeg vokste opp, men det er på en måte for sent å redde gamle vennskap. Samtidig er det veldig vanskelig å finne seg nye venner når man snart runder 30! Alle har jo venner og vennegjenger fra før, og jeg føler jeg blir en god bekjent men aldri en venn. Og å få min egen vennegjeng nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal få til. Er jeg heldig, havner jeg lit i utkanten av noen andres gjeng.

Jeg har opplevd at en dame først trodde jeg kødda når jeg sa jeg egentlig bare har en venn i byen, siden jeg var så sosial og hyggelig. Da hun skjønte at jeg mente det, syntes hun synd på meg. Og jeg merket at hun syntes det var veldig rart, og litt sært. Ikke vet jeg om damer synes det er noen dealbreaker, men det blir ihvertfall veldig vanskelig å møte damer i det hele tatt når man har så få venner som drar deg med på ting.

Anonymous poster hash: 5867c...d7c
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...