spegel Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Kan noen anbefale en god foundation for meg? Jeg har mye rødt i huden, som jeg ønsker å dekke over. Samt en og annen kvise, og noen ujevnheter. Har tendenser til litt fet hud. Og så trenger jeg tips til svart eyeliner til å ha på øyelokket. Må holde godt og ikke lett sli utover. Får lett litt svette øyelokk. Er våt liner eller penn best? Tips?
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Yves Rochers Youthful Foundation og da bestiller du med de som har #00 foran pga det er koden for at den er gulbasert (gult slår ut det røde i huden din), og for eyeliner så har Isadora Cosmetics kjempefine eyelinere og blyanter.
Aphrodite Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Revlon Colorstay! Den er relativt fulldekkende med matt finish. Jeg bruker eyeliner fra Nyx bare :-) de har favorittene mine! 1
Prorsum Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Revlon Colorstay! Den er relativt fulldekkende med matt finish. Jeg bruker eyeliner fra Nyx bare :-) de har favorittene mine! Seconded. BESTE foundationen. Jeg bruker Stila All Day liquid eyeliner, skal aldri kjøpe en annen. Lett å påføre og holder hele dagen.
Story Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Stila stay all day liquid eyeliner er helt fantastisk! Veldig lett å påføre, holder hele dagen og den er ganske billig. (Koster ca 150 kr) 1
Aphrodite Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Seconded. BESTE foundationen. Jeg bruker Stila All Day liquid eyeliner, skal aldri kjøpe en annen. Lett å påføre og holder hele dagen. Ja, den er veldig god innenfor de kriteriene TS hadde. Og den holder svært så lenge spør du meg! De skal få pluss for at de har lagd veldig mange farger også. :-)
Aleksandraa Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Chanel Perfection Lumiere og Loréal Magic Nude Foundation
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Jeg har nettopp kjøpt Yves Saint Laurent sin eyeliner, den er vannfast og perfekt til å ha oppå øyelokket.Anonymous poster hash: 17ef0...de1
random123456 Skrevet 16. januar 2015 #9 Skrevet 16. januar 2015 mac studio fix powder plus fondation er en pudder fondation og den dekker veldig godt. Du kan søke på youtube ( mac studio fix plus fondation reviews) så ser du hvor godt den dekker.
vimsefrøken Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Kan noen anbefale en god foundation for meg? Jeg har mye rødt i huden, som jeg ønsker å dekke over. Samt en og annen kvise, og noen ujevnheter. Har tendenser til litt fet hud. Og så trenger jeg tips til svart eyeliner til å ha på øyelokket. Må holde godt og ikke lett sli utover. Får lett litt svette øyelokk. Er våt liner eller penn best? Tips? Er du først og fremst ute etter flytende eller pudder foundation? En mineralfoundation som er veldig mattende, dekker godt og holder er Glo Minerals pressed foundation. Denne er super hvis man har fet hud. For meg er den for mattende nå om vinteren, da jeg har fuktfattig hud. Men om sommeren når huden min lett blir blank/fet går jeg for denne. Eva Garden double last foundation, er en flytende Foundation som har god dekkevne og holder bra, samt en av de få flytende foundations som ikke gir meg urenheter. Jeg får alltid komplimenter på huden min når jeg bruker denne. Setter den med mattende finishing pudder, noe alle med blank/fet hud bør gjøre med flytende foundation for å få den til å vare. Finishing pudder som er supre er The Balm sexy mama anti shine transcluent powder, og LA Minerals Diamond veil. Eyeliner som er super er Urban Decay 24/7 Velvet Glide-On Eye Pencil og Urban Decay All Nighter Eyeliner, disse har utrolig god holdbarhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå