Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har lest litt på nett og ser det er ulike meninger og erfaringer, men virker som mange opplever at dette fungerer utmerket som hårkur, og at det også gir næring til hårrøttene om man masserer det i hodebunnen. Andre steder står det at man kun bør ha det i hårlengden og unngå hodebunnen..

Hva er din erfaring? Og hvor lenge bør det virke før jeg vasker håret?

Edit; Mente kokosolje.. Ble en skrivefeil i overskriften..

Endret av Cessa74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det ikke som hårkur, blir mer som et supplement. Har det i kvelden før jeg vasker det, og av og til litt i tuppene i tørt eller vått hår. Det bør virke 14 timer ca. Har ikke prøvd det i hodebunnen dog, kun håret. Erfaringen min og forskningen tilsier at det virker veldig bra.

• Liker 1
Skrevet

jeg brukte kokosolje (fett) da jeg gikk på ruccotan (kvisemedisin). hadde sinnsykt tørr hodebunn.

det er noe av det beste jeg har prøvd. jeg har langt hår så det tok en evighet å gnuppe kokos i hodebunnen og satt så lenge jeg orka (det klødde litt for å si det sånn). tror jeg satt i ca 3-4 timer. så dusja jeg og vaska med parfymefri shampoo to ganger. det var en helt utrolig forskjell. håret så nesten nyklippet ut (ingen splitta tupper), skinnende uten å være fett, lukta ikke kokos. hodebunnen klødde ikke og det var såpass effektivt at jeg ikke trengte å gjøre det oftere enn 3 ganger på et halvt år (jeg er ganske lat på slike ting så det var et stort pluss).

ettersom jeg normalt har fett hår så har jeg ikke behov for slike produkter, men hvis du sliter med tørr hodebunn, tørt hår, slitte tupper - bruk kokosolje.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har både tørr hodebunn og tørt hår. Kokosolje derimot hjalp ikke, håret mitt ble tørrere av det.

Anonymous poster hash: 0ec43...484

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...