Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe en ghd rettetang på Feelunique. Noen som har kjøpt der?

Lurer på hvordan det er med stikkontakt, om denne passer i norske stikkontakter? Blir kjempeglad for svar.

Anonymous poster hash: 98456...25d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de kun selges med engelsk støpsel.

Skrevet

Jepp selges med engelsk støpsel. Men du kan jo kjøpe en sånn dings til å sette på som gjør at den funker i norske kontakter. Det gjore jeg :) Men da ville jeg heller kjøpt i norge. Du må jo ut med fortollingsgebyr uansett, så det er ikke allverdens å spare der.

Skrevet

Jepp selges med engelsk støpsel. Men du kan jo kjøpe en sånn dings til å sette på som gjør at den funker i norske kontakter. Det gjore jeg :) Men da ville jeg heller kjøpt i norge. Du må jo ut med fortollingsgebyr uansett, så det er ikke allverdens å spare der.

Feelunique betaler tilbake fortolling. :)
AnonymBruker
Skrevet

Hva ligger prisen på i norske nettbutikker?

Skrevet

Feelunique betaler tilbake fortolling. :)

Det trodde jeg også da jeg kjøpte min derfra i sommer. Men de gjorde de ikke da iallefall :/

Skrevet

Hva ligger prisen på i norske nettbutikker?

Sjekk blivakker.no og blush.no tror de pleier å ligge blandt de rimligste.

Skrevet

Blivakker.no har salg på det nå. Men tror ikke det er mer enn et par hundrelapper :P

Men om du kjøper fra Feelunique, kan du bare kjøpe deg en adapter ;) Det finner du både på internett og på flyplasser. De har nok sånt på steder som Biltema og Clas Olsson også, tipper jeg.

Skrevet

Det trodde jeg også da jeg kjøpte min derfra i sommer. Men de gjorde de ikke da iallefall :/

Så kjedelig. Men jeg fikk tilbake tollgebyr når jeg handlet derfra for ca en mnd siden.
Skrevet

Så kjedelig. Men jeg fikk tilbake tollgebyr når jeg handlet derfra for ca en mnd siden.

Virker som de har sånne "tilbud" innimellom. Heldig du da :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også tilbakebeltalt fra feelunique i sommer..

Anonymous poster hash: 8717f...fd5

Skrevet

Sendte du mail til feelinique med kopi av kvittering fra posten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...