Gjest trist2 Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 har mistet min kjæreste,min beste venn,en fantastisk person,min elskerinne,min kompis.....velkommen sorg,savn,bitterhet,negative tanker,oppgitt.....life`s a bitch,and then you die........
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #3 Skrevet 2. august 2004 Jeg mistet min i dag jeg også, han jeg så en framtid sammen med. Den beste som har hendt meg og som jeg hadde blitt så utrolig glad i. Livet føles så tomt, tårene triller. Jeg orker ingen ting mer.... Jeg vet akkurat hvordan du har det.
Mona Skrevet 2. august 2004 #4 Skrevet 2. august 2004 Det hjelper ingenting i dag; men det blir bra etterhvert....! Da var det nok ikke "ment to be." :trøste:
Gjest baby-E Skrevet 2. august 2004 #5 Skrevet 2. august 2004 Selv om det sikkert høres dumt ut nå, så ta tiden til hjelp!
*Lene* Skrevet 3. august 2004 #6 Skrevet 3. august 2004 Tiden er det eneste som hjelper. Ingen ting annet! Her er en kjempe
Nordlys Skrevet 3. august 2004 #7 Skrevet 3. august 2004 Det er alltid trist når en mister den en er glad i. Men som de andre her sier, det blir bra igjen! " Det er bedre å ha elsket og tapt, enn aldri ha elsket." :trøste:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå