Gå til innhold

Hundepass

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som har en hund og hun er mye borte så jeg har passet hunden hennes flere ganger. Hun kan være borte i 5-14 dager og gjerne en hel dag også og flere ganger hvert år. Hun har aldri betalt meg noe for jobben og jeg liker ikke å spørre om det heller. Hvis jeg hadde trengt pass til hundene mine hadde jeg gitt venninna mi penger for jobben men det gjør tydeligvis ikke venninna mi. Føler da at hun utnytter meg. Synes dere det er greit? Eller er jeg en altfor kravstor venn. Jeg er hjemme hele tiden fordi jeg har flere dyr å ta meg av så kan ikke reise bort og denne venninna mi orker ikke å passe alle dyrene mine siden hun synes det er for mange og altfor mye ansvar. Greit nok det men da må jeg også ta ulempene med å være hjemme og det velger jeg jo selv. Men jeg føler venninna mi skal få både i pose og sekk. Eller er det jeg som er frekk og uoppdragen? Det hadde vært annerledes om jeg kunne få litt for det fordi da føler jeg ikke at hun utnytter meg sånn. Eller er jeg helt utpå veiene her? Hva synes dere?

Anonymous poster hash: c3d67...581

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville følt meg utnyttet, jeg også. Tjenester skal gå begge veier, så med mindre hun gjør andre ting for deg så høres det absolutt ut som utnyttelse. Kan hende hun ikke tenker over det, så kanskje det går an å ta en prat med henne om det? Ellers ville jeg bare ha begynt å si nei til pass helt til hun tok hintet og sluttet å spørre (men vær i så fall obs på at hun kan bli sur på deg fordi du ikke lenger "stiller opp"...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...