Gå til innhold

BB cream eller cc cream?

Anbefalte innlegg

Gjest The damned
Skrevet

Jeg har ikke peiling :)

Har sensitiv hud med urenheter, og lurer på hva jeg skal bruke? Vil ha noe jeg kan bruke til hverdags for å jevne ut og dekke over, men den må ikke være for fet eller gi kviser.

Noen som har tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger denne. Jeg bruker garnier sin BB, fordi den har så perfekt farge for meg. Men den er litt feit, og jeg sliter litt med samme tingene som deg. :)

Skrevet

Jeg har noen favoritter som ikke gir meg urenheter, og jeg får fort urenheter av sminke.

- Dior Nude BB krem, gir en naturlig glødende look

- Ole Henriksen Perfect truth CC krem, gir en naturlig glødende look, og mye fukt

hvis du trenger det, perfekt for meg nå om vinteren

- Jane Iredal glow time full coverage mineral bb cream, gir utrolig god dekkevne

hvis man har mye å dekke over.

Gjest The damned
Skrevet

Takk for svar.

Jeg får sjekke litt,men hvis flere har tips så kom med det :)

Gjest Ludodama
Skrevet

Jeg har noen favoritter som ikke gir meg urenheter, og jeg får fort urenheter av sminke.

- Dior Nude BB krem, gir en naturlig glødende look

- Ole Henriksen Perfect truth CC krem, gir en naturlig glødende look, og mye fukt

hvis du trenger det, perfekt for meg nå om vinteren

- Jane Iredal glow time full coverage mineral bb cream, gir utrolig god dekkevne

hvis man har mye å dekke over.

Jeg kjøpte Dior sin BBcream i helga, og den er finere på meg enn den Dior Star foundationen.

Men, akkurat som med all sminke for ansiktet gav den meg urenheter på dag 3.

Så for meg funket ikke den til bruk utenom avogtil. Men det gjør forsåvidt ingenting.

Skrevet

Jeg kjøpte Dior sin BBcream i helga, og den er finere på meg enn den Dior Star foundationen.

Men, akkurat som med all sminke for ansiktet gav den meg urenheter på dag 3.

Så for meg funket ikke den til bruk utenom avogtil. Men det gjør forsåvidt ingenting.

Så kjedelig. Det er en av de BB kremene jeg kan bruke uten å få urenheter.

Men da inneholder den helt sikkert noe du reagerer på. Det at den er så naturlig

og samtidig gir glød uten at jeg blir blank eller får urenheter er nettopp det som

har gjort at jeg elsker denne. Til sommeren kommer jeg nok ikke til å bruke noe

annet tenker jeg.

Gjest Ludodama
Skrevet

Så kjedelig. Det er en av de BB kremene jeg kan bruke uten å få urenheter.

Men da inneholder den helt sikkert noe du reagerer på. Det at den er så naturlig

og samtidig gir glød uten at jeg blir blank eller får urenheter er nettopp det som

har gjort at jeg elsker denne. Til sommeren kommer jeg nok ikke til å bruke noe

annet tenker jeg.

På meg var den litt matt samtidig som den ikke "ser" matt ut, og den gav ikke den oljete effekten endel foundationer for tørr hud gir, og heller ikke den tørrende effekten endel for kombinasjonshud gir.

Men, alkohol var veldig høyt på ingredienslista. Det tror jeg tørrer ut huden i lengden.

Skrevet

BB Cream fra Smashbox, den er ganske dekkende til å være en BB-cream :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...