AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Jeg møtte en helt random fyr ute. Vi begge var drita og vi hadde det kjempe koselig. Vi stilte hverandre spørsmåler om alt mulig og hadde det gøy den kvelden. Vi hadde ikke sex, kun klining og snakket en del. Han er 4 år eldre enn meg. Neste dag, så la han meg til på FB. Etter 1 dag, så ga han meg komplimenter om at jeg var ganske sjarmerende og søt den dagen vi møtte hverandre. Han spurte meg om jeg ville møtes, og jeg svarte ja. Nå har jeg snart ventet i 1 uke.. Har han glemt meg? Anonymous poster hash: 8cdc4...bfb
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Hva venter du på egentlig? At han skal invitere meg ut, siden han spurte meg om å møtes denne uken. Liker han litt.... Anonymous poster hash: 8cdc4...bfb
Gjest krokodillen Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 At han skal invitere meg ut, siden han spurte meg om å møtes denne uken. Liker han litt.... Anonymous poster hash: 8cdc4...bfb Han har allerede tatt initiativ. Kanskje på tide du gjør litt også?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 spør han om han vil være med å ta en øl? Anonymous poster hash: a33fe...3d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå