AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Hei, tenkte jeg skulle opprette en tråd for parfymeelskere. dufter gjør nemlig noe med humøret mitt. Så, er gjerne med på og diskutere forskjellige typer, om vi liker dem eller ikke, og hvorfor. Anonymous poster hash: a62ed...57e
Solskinnstøv Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Jeg liker Clean parfymene! Er ikke så glad i søte parfymer, men de som er friske, jeg liker å kalle dem "blå" parfymer, for de er som regen blå Vil også legge til at jeg likte Clean parfymene lenge før alle bloggerne kastet seg over dem og de ble mainstream. Bruker dem fortsatt, men litt kjedelig at så mange andre bruker dem og nå
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 TS her. Jeg liker søte, men også nøytale. Jeg liker alle Britney Spears Fantasy, bortsett fra Midnight..den lukten er liksom så tung. Fantasy var favoritten i fjortistiden, men liker den enda, men den kan kanskje bli litt vel søt, og man må være så forsiktig når man har den på, for den er veldig dominerende. men den er nok den mest unike parfymen jeg har kjent..så liker jeg Fantasy Remix da. men vet ikke om jeg skal gå for Naught eller Nice Så liker jeg Naomi Campbell - Queen of gold..den er nøytral og ligner ikke så mye på alle andre sine, den er bare ganske lik en parfyme fra D&G. Christina Aguilera- Secret potion, som er søt, frisk og ikke for dominerende. ligner heller ikke på "alle andre" og den er tydelgvis ganske populær. DKNY- Sweet Delicious Creamy Meringue den er sykt god! Anonymous poster hash: a62ed...57e
Sitronmelis Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 (endret) Giorgio Armani Sì , liker den rett og slett fordi den lukter himmelsk Endret 8. januar 2015 av Sitronmelis 1
LastSummer Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Elsker elsker elsker Thierry Mugler Alien Edp, har brukt den av og på i et par år. Fått masse komplimenter for den.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Damedufter: 1D ★ Our Moment (ja, faktisk) - god duft, ikke for sterk, sommerlig DKNY ★ Be Delicious - minner meg veldig om sommer, utrolig behagelig duft Dolce & Gabbana ★ The One - romantisk, Katy Perry ★ Killer Queen - veldig tung, bruker den kun hvis jeg er litt lei de andre Lolita Lempicka ★ Fleur de Corail - en av mine favoritter, elsker den, ikke for tung, ikke for søt Viktor & Rolf ★ Flowerbomb - favoritt nummer to, kan bli litt voldsom, men fantastisk duft! Herredufter: Jean Paul ★ Orginal - den er bare rett og slett god! Paco Rabanne ★ Invictus - kjæresten prøvde den, og den lukter fantastisk på ham Anonymous poster hash: 64517...5c2
frøkenfranzen Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Akkurat nå bruker jeg hovedsakelig Chloé EDP, den lukter utrolig godt! Den er frisk, sofistikert og feminin, men ikke altfor søt heller. Passer perfekt både på dagtid og kvelden.
Savannah87 Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Elsker Ralph Lauren sin parfyme. Den blåe flasken. Vet seriøst ikke hva den heter? Beste jeg har prøvd og har en utrolig frisk lukt. Love it.
Infinite Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Versace - Bright Crystal. Fordi den er lett, frisk og lukter veldig naturlig og nøytralt. Clean - Skin. Samme grunn som over. Viktor & Rolf - Flowerbomb. En noe tyngre lukt, så dette er derfor ikke min hverdagsparfyme. Bruker den heller når jeg skal ut i helgene. Lukter fantastisk
Prorsum Skrevet 8. januar 2015 #10 Skrevet 8. januar 2015 Calvin Klein Euphoria. Veldig god, men liker å bruke den mest på denne årstiden, og ikke så mye om sommeren. Marc Jacobs Daisy er av mine all time favs, bruker den året rundt. Versace Crystal er også en favoritt. Frisk og god. 1
neon_sun Skrevet 8. januar 2015 #11 Skrevet 8. januar 2015 Victor & Rolf- flowerbomb bon bon. Passer ikke til den vanlige flowerbomb, men denne er fantastisk. Søt og passe tung.
vimsefrøken Skrevet 8. januar 2015 #12 Skrevet 8. januar 2015 Victor & Rolf Flowerbomb, falt helt for denne første gangen jeg prøvde den, og har blitt min faste hverdagsparfyme. Victor & Rolf Bon Bon, kjøpte denne på ferie i sommer, og den lukter helt fantastisk, perfekt for sommerkvelder. Miss Dior Cherie, syns den har en frisk og fin lukt, men samtidig ikke FOR frisk, og kan passe hele året Coco Mademoiselle Chanel, utrolig god duft, var min faste hverdagsparfyme på vinteren i lang tid Coco Noir Chanel, denne blir nok mitt neste kjøp, litt tyngre enn de andre duftene, men flott til vinter/kveldsbruk. Boss Nuit, en typisk kveldsparfyme, elsker denne.
Djungelvrål Skrevet 9. januar 2015 #13 Skrevet 9. januar 2015 Ralph Lauren Blue (utgått) Lukter som hav, liljekonvall og sommer. Fantastisk D&C Feminine (utgått) lukter pudder, milde blomster og trygghet. Escada Born in Paradise (limited edition 2014) lukter kokos, sommer og frukt. Jeg finner dessverre bare dufter som går ut.. Leste noe engang om at en Britney S parfyme skulle være helt lik Ralph Lauren sin Blue men det tviler jeg sterkt på!
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #14 Skrevet 9. januar 2015 Mine favoritter er Lolita Lempicka - søt og tung, perfekt for vinter Chanel chance tendre - også søt, men mer blomsteraktig duft, min favoritt på sommeren. Ellers er jeg glad i Chanel coco madimoiselle som en hverdagsduft. Elegant og feminin. Anonymous poster hash: 307ac...851
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #15 Skrevet 9. januar 2015 Jeg liker ingen av de, fordi de gjør meg og andre syke. De har også en lei tendens til å forsterke ekle lukter som ellers kunne vært fjernet med litt vanlig hygiene. Anonymous poster hash: d57e4...8f0 1
skruf Skrevet 9. januar 2015 #16 Skrevet 9. januar 2015 Min faste hverdagsparfyme over flere år er Coco Mademosielle fra Chanel, lukter skikkelig godt! Er ikke så flink å beskrive dufter, men den er ikke type tung parfyme. Kjøpte meg også Chanel Noir for ei stund siden, den er også veldig god, litt tyngre utgave enn Mademosielle, så fin til vinteren og kveldsbruk. Om sommeren er jeg glad i Clinique sin Happy, frisk og lett sommerduft. Disse tre er de jeg bruker mest, men jeg har også Poeme fra Lancome og Miss Dior Cherie som jeg liker godt og bruker innimellom.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #18 Skrevet 9. januar 2015 Hva er forskjellen på The nice remix og naughty remix av Britney Spears? og hva er igjen forskjellen på disse og den vanlige fantasy??? Anonymous poster hash: a62ed...57e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #19 Skrevet 9. januar 2015 Jeg liker mange av de som er nevnt her og skulle gjerne ha hatt noen tips til nye parfymer jeg kan prøve. Liker blomsterdufter som Clinique Happy Heart Versace Bright Crystal Davidoff Cool Water Calvin Klein Euphoria Noen som har prøvd parfymer fra Jo Malone eller Annick Goutal? Anonymous poster hash: 12ee9...080
mianova Skrevet 10. januar 2015 #20 Skrevet 10. januar 2015 Å finne signaturduften er vanskelig altså! Er på leit etter ny da min faste følgesvenn er gått ut av sortimentet. Har det siste tiår brukt en parfymeolje fra body shop med kokkoslukt, som begynner å bli farlig nær bunnen av flaska. Ellers bruker jeg clean skin (en noe maskulin lukt) på dagtid, og Burberry london på kveldstid (ganske tung, men gud hvor mange komplimenter jeg har fått for den!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå