AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Her vil vi ha et laaaaaangt galleri med positive eggløsningstester! Skriv helst inn hvilket merke eggløsningstest som er brukt, og gjerne andre detaljer også, som f.eks. syklusdag den slo ut på og (dersom den er avbildet sammen med negative tester) påpek hvilken en som er den positive. Anonymous poster hash: a31f8...81c
Enamorada Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Jeg bruker tester fra eBay. Veldig billige og gjør jobben. Her er en negativ eksempel fra min forrige syklus. Da testet jeg uregelmessig, så har ikke tatt bildet av mange tester på rad.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 Her er min syklus. Dette er første gangen jeg bruker testene. Testet både morgen og kveld. Har funnet dagen med positiv test (streken var sterkere når "fersk"), men tolker jeg riktig el-dagen? Hvor lenge lever egget? Traff vi? Er stresset av at vi ikke fikk mulighet til sex på cd 19. Anonymous poster hash: a31f8...81c
camillasa Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 (endret) Her er mine tester☺ fikk positiv el test på syklus dag 25. Pleier å ha syklus dager på mellom 30-35. Er i dag på syklus dag 40 og begynte å blø pittelitt i går, men har ikke blødd siden det og får negative graviditet tester... blir gaal!! Endret 31. januar 2015 av camillasa
camillasa Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Her er mine tester☺ fikk positiv el test på syklus dag 25. Pleier å ha syklus dager på mellom 30-35. Er i dag på syklus dag 40 og begynte å blø pittelitt i går, men har ikke blødd siden det og får negative graviditet tester... blir gaal!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå