AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Vero Moda? Eller får jeg kun byttet den til en annen vare? Anonymous poster hash: 0bbb8...dfd
Rosa Sitron Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Vero Moda? Eller får jeg kun byttet den til en annen vare? Anonymous poster hash: 0bbb8...dfd Siden det er salgsvare er det ikke gitt du får byttet en gang. 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 de færreste klesbutikker tar imot salgsvarer da det er varer de vil bli kvitt. Anonymous poster hash: b297b...83d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Siden det er salgsvare er det ikke gitt du får byttet en gang. Det står på kvitteringen at det er returrett, men det er ikke videre spesifisert. Anonymous poster hash: 0bbb8...dfd
Gjest gloria Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Er det ikke best å kontakte butikken når det gjelder regler for bytting/deponering?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Er det ikke best å kontakte butikken når det gjelder regler for bytting/deponering? Joda, men akkurat nå sitter jeg hjemme i stua og rekker ikke å dra til en butikk før den stenger. Anonymous poster hash: 0bbb8...dfd
Rosa Sitron Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Det står på kvitteringen at det er returrett, men det er ikke videre spesifisert. Anonymous poster hash: 0bbb8...dfd Ok. Men tror ikke du får tilbake pengene uansett.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Siden dette er tråd nr. 379 i denne kategorien - er det virkelig ingen som tenker på å ringe butikken det gjelder? Det er enda 10 min igjen av åpningstid på flere kjøpesentre. Anonymous poster hash: 125c3...0fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå