Gjest Evie Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 Ser at Dark Angel begynner på en eller annen tv-kanal i kveld kl. 22.45. (Altfor sent for seriepremiere mener jeg; jeg legger meg vanligvis før den tid!) Har hørt at det er en serie man kan digge om man liker Buffy, Angel, Alias og lignende. Noen som har sett den? Hva handler den om? Lurer på om jeg skal trosse leggetidene mine og se på.
liv Skrevet 2. august 2004 #2 Skrevet 2. august 2004 jeg skulle gjerne sett den men ettersom jeg må være på jobb halv syv i morgen så tror jeg at det må droppes...
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #3 Skrevet 2. august 2004 Aftenposten har en sak om serien: http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article837319.ece
Gjest Colubra Skrevet 2. august 2004 #4 Skrevet 2. august 2004 Mye som kan sies om den første episoden hvertfall men PA-TE-TISK oppsummerer vel det meste
Gjest Evie Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 Tilbøyelig til å være enig med siste taler... Angrer på at jeg brukte tid på å se på det der. Og så jeg som trodde den skulle være midt i blinken.
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2004 #6 Skrevet 3. august 2004 1. episode var i hvert fall kjempedårlig. Men jeg er egentlig ingen stor fan av Alias eller Buffy heller da..
Gjest Ethereal Skrevet 3. august 2004 #7 Skrevet 3. august 2004 Nå er jeg kanskje ikke den rette til å uttale meg, siden jeg sjelden klarer å sitte i ro foran skjermen, men i går gjorde jeg et forsøk, og denne serien var så dønn kjedelig at jeg etter et kvarter fant ut at jeg heller skulle lage tunfiskpizza...
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2004 #8 Skrevet 3. august 2004 1. episode var i hvert fall kjempedårlig. Men jeg er egentlig ingen stor fan av Alias eller Buffy heller da.. Ikke jeg heller.... (Synes forøvrig det var dårlig skuespill og for mye sminke på hovedpersonen.....)
*marte* Skrevet 3. august 2004 #9 Skrevet 3. august 2004 Synes den var ganske bra jeg, men så bare på med et halvt øye siden jeg jobbet samtidig. Tror de neste episodene blir bedre. Det ble mye intro i første episode... Men jeg er ihugga fan av Buffy, Alias og Roswell, sansen for slossing og action (iblandet fantasy)
Gjest Evie Skrevet 5. august 2004 #10 Skrevet 5. august 2004 Jeg er også fan av Buffy (frem til t.o.m sesong 3, resten = crap, stort sett) og Alias. Men denne serien... Rollefiguren Max (hovedperson, spilt av JessicaAlba, for de som ikke så på) var så overlegen, arrogant og selvgod at jeg ble kvalm av å se på. Ikke en serie jeg kommer til å følge videre, det er iallefall sikkert. Dere som liker Dark Angel, hva er det som gjør at dere liker serien da? Det var jo heller ikke så mye slossing og action at det gjorde noe.
*marte* Skrevet 5. august 2004 #11 Skrevet 5. august 2004 Det var jo heller ikke så mye slossing og action at det gjorde noe. Ikke ennå nei, har store forhåpninger om mer action. Har ennå ikke bestemt meg for om det er en serie jeg skal følge med på.
Gjest Evie Skrevet 5. august 2004 #12 Skrevet 5. august 2004 Hvis du *marte* rapporterer her om økt voldsfrekvens i serien, skal jeg revurdere. (Sikkert teit, men synes det er kult med små spinkle jenter som slåss med digre mannfolk og vinner, kanskje fordi det er så totalt usannsynlig)
*marte* Skrevet 5. august 2004 #13 Skrevet 5. august 2004 Rapportkrav :o Jeg får vel prøve å holde meg våken mandag kveld da :D
Gjest Virvel Skrevet 6. august 2004 #14 Skrevet 6. august 2004 Jeg så den første episoden nå på mandag, og ble nok litt skuffet, men kommer til å gi serien en sjanse til. Sånne pilotepisoder er ofte ikke spesielt bra, synes jeg. Personer, steder og handling skal presenteres, og det er ofte ikke så veldig mye som skjer. Jeg ble nysgjerrig på hva slags serie dette egentlig er, og tittet litt på tvtome.com. Selskapet som laget Dark Angel hadde visst to veldig pengeslukende sci fi-serier gående samtidig, og pga dårlige seertall ofret de Dark Angel for å satse på den andre. Den floppet visst den også, så nå er begge seriene døde.
Gjest 1111 Skrevet 7. august 2004 #15 Skrevet 7. august 2004 Jeg så den første episoden, ble litt skuffet. men kanskje jeg skal gi det en sjanse til..? eller kanskje ikke, blir altfor mye å følge med på
Gjest Evie Skrevet 10. august 2004 #16 Skrevet 10. august 2004 Ja, var gårsdagens episode noe bedre? (Så den ikke fordi jeg skulle på jobbintervju i dag tidlig)
LilleBille Skrevet 10. august 2004 #17 Skrevet 10. august 2004 Heldigvis var det en serie som var så dårlig at det ikke var noen som helst grunn til å begynne å følge med...
*marte* Skrevet 11. august 2004 #18 Skrevet 11. august 2004 Glemte å se på jeg :oops: Får prøve å huske det neste mandag, så jeg kan gjøre min rapporteringsplikt.
Gjest 1111 Skrevet 11. august 2004 #19 Skrevet 11. august 2004 Glemte å se episoden på mandag. og siden jeg glemte den så tror jeg ikke at det er noe jeg gidder å følge med på
Gjest Virvel Skrevet 13. august 2004 #20 Skrevet 13. august 2004 Tja, det var vel litt mer action i den andre episoden, men vet fortsatt ikke om jeg liker serien helt... Synes ikke den er direkte dårlig heller, men når skolen begynner igjen blir nok ikke Dark Angel noe jeg ofrer nattesøvnen for, for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå