AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Er mye hjemme i hybelen fortiden, har ett avstandsforhold og alle vennene har flyttet til hver for seg. Så er mye alene, treffer noen bekjente her og der men det er ganske lite egentlig. (og dårlig råd, som tilsier at jeg må begrense til hva jeg kan være med på å gjøre her) Hva gjør dere når dere er alene? Anonymous poster hash: 31f29...228
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Telles det at jeg er alene når jeg er med hunden min?Anonymous poster hash: 1a249...ec7
The Kitten Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Leser (pensum, blader, bøker) Surfer på nett Rydder og vasker Sorterer Går tur Passer hunden til kjæresten Trener Lager mat Ser på fjernsyn Skriver dagbok
Infinite Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Når jeg ikke leser pensum, surfer jeg for det meste på nettet eller ser på serier/filmer/tv. Det er egentlig ikke så mye annet å finne på hjemme. I ferier leser jeg mye bøker, men jeg prøver å ikke ha påbegynte romaner liggende når semesteret er i gang, for da ender det ofte opp med at jeg leser de i steden for pensum når jeg først setter meg ned for å lese Ellers gjør jeg jo husarbeid og lager mat, men det er jo fort gjort, og dessuten ikke særlig underholdende.
KaDust Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Leser pensum, Gjør arbeidskrav / oppgaver.. Hvis alt skolearbeid er ute av veien og jeg har tid til å slappe av: - Spille forskjellig spill - Tegne - Musikk - TV-serier - Turer - Trening - Husarbeid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå