Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 Min kjære og jeg ble enige om at vi skulle gå fra hverandre. Var ikke mangel på følelser, men vi fikk det ikke til å fungere. Vi var sammen lenge. Han fant en ny etter 1 mnd. Det er kjempevanskelig å akseptere. Vi var jo enige om bruddet, og det gikk forholdsvis greit, men dette er for mye. Jeg kan heller ikke se at hun skulle være den rette, det er mange ting som ikke stemmer helt. Hvordan skal jeg komme meg gjennom dette?
nyibyen Skrevet 2. august 2004 #2 Skrevet 2. august 2004 Stakkars deg!!! Min fant en ny etter 6 dager... Og noen uker etterpå forteller han meg at han møtte henne mens vi var sammen, og var på fest med henne helga før han gjorde det slutt med meg :evil: Det er ille nok med et brudd, men det gjør det så mye vondere når exen finner en ny SÅ fort. Det som hjalp meg gjennom den første tiden var å tenke på at han sikkert er like sleip mot henne også, flørter med andre etc, og at det umulig kan vare. (I min drømmeillusjon var det da HUN som skulle gjøre det slutt med ham og få ham til å føle seg dumpet og få kjærlighetssorg). Ellers vil jeg råde deg til å unngå steder der de to kan gå sammen. Det er veldig vondt å treffe på dem ute. Når jeg har snakket med ham etterpå har jeg sagt at jeg ikke vil høre noe om henne, at det er for vondt for meg. På en måte er dette kanskje nyttig, det hjelper oss til å komme over exene litt fortere enn ellers. Tror jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #3 Skrevet 2. august 2004 du er nok usikker på om han kan ha elsket deg, han som fant en ny en så fort. hvorfor sørger han ikke som meg?... en fin måte å komme over eksen er å finne seg en ny, slik tenker mange- og det funker også. muligens han er en type som har akseptert at det er slutt også og bare har gått videre... men fra fakta til sann fakta: en jeg kjenner fant seg en ny jente etter fire måneder, alt var helt topp i det nye forholdet...MEN så, etter 6 måneder, fortalte han, at plutselig kom reaksjonen over det forrige forholdet! han satt inne på hybelen sin i to dager og bare grein! gutter setter opp tøffe masker og vil ofte ikke vedkjenne seg de vanskelige følelsene, sårheten osv... typen min og jeg hadde en usikker periode i våres- vi slo vel opp, men... etter at jeg var ferdig med min sorg kom hans- da han så på kongen av queens og pusset opp huset. tenk deg at en gutt på knapt over 20 sitter og griner når han ser på kongen av queens...nei, han er søt... det ordner seg for snille piker! flørt litt du og!
Magne Skrevet 2. august 2004 #4 Skrevet 2. august 2004 På en måte er dette kanskje nyttig, det hjelper oss til å komme over exene litt fortere enn ellers. Tror jeg! Jeg tror dette er et poeng, en mulig måte å virkelig inse at det er slutt. Klart det er kjipt, men man må komme seg videre. Ikke det at jeg er så alt for flink til det selv. Ønsker deg i allefall lykke til. Håper det går bedre snart. Når du sier at hun ikke er den rett for han, så er det godt mulig du har rett i det. Og at forholdet deres ikke vil vare lenge. Men jeg vil påpeke at det har ingen ting med at forholdet deres ikke funket. Husk også at du antagelig ser ting veldig subjektivt for tiden.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 Fokuser på deg selv i stede for på han og henne: Det fungerte ikke for deg og han og jeg får litt inntrykk av at dere slet en stund før dere innså at løpet var kjørt. Fint for deg at hun tok over alt maset og slitet han førte med seg, så kan du komme deg videre med ditt! Han skrur neppe korken på tannkremtuben, legger skittent tøy i skittentøyskurven eller lar være å pille seg i nesa nå heller. Så nå kan hun plukke opp, rydde og slite med han. Du kan fokusere på deg selv og ditt og flørte litt på byen før Mannen med stor M dukker opp bak neste sving!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå