AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 De er kjempe våte når jeg tar dem ut fra maskinen, drypper mye vann mens klærne henger. Hva kommer det av? Har brukt samme programmer før også men da har de vært tørre. Er det noen sammenheng med sommer/vinter? Høres absurd ut, men om sommeren er de som om de nesten er tørket i maskinen og vinteren er de klissbløte?Anonymous poster hash: a895c...82f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Legger du i samme mengde klær? Anonymous poster hash: 091f8...a2e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 kanskje drivreima har røket? Anonymous poster hash: 1e3af...02e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Manglende sentrifugering, kjør en sentrifugering til og stå og se at maskina sentrifugerer greit. Har du for mye tøy inni så blir sentrifugeringen (og vaskingen) dårlig.Anonymous poster hash: 2e6d3...fb8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Legger du i samme mengde klær? Anonymous poster hash: 091f8...a2e JaAnonymous poster hash: a895c...82f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Manglende sentrifugering, kjør en sentrifugering til og stå og se at maskina sentrifugerer greit. Har du for mye tøy inni så blir sentrifugeringen (og vaskingen) dårlig.Anonymous poster hash: 2e6d3...fb8 Hva er egentlig sentrifugering? *dum student*Anonymous poster hash: a895c...82f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Hva er egentlig sentrifugering? *dum student*Anonymous poster hash: a895c...82f Maskinen snurrer klærne slik at vannet kommer ut. Derfor jeg lurte på om du hadde samme mengde klær. For jeg sliter med at maskinen ikke sentrifugerer om jeg har feil vekt av klær Anonymous poster hash: 091f8...a2e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Maskinen snurrer klærne slik at vannet kommer ut. Derfor jeg lurte på om du hadde samme mengde klær. For jeg sliter med at maskinen ikke sentrifugerer om jeg har feil vekt av klærAnonymous poster hash: 091f8...a2e Ja, det er samme mengde klær. Hvilken tegn er sentrifugering? Er det at maskinen bare snurrer rundt og rundt tegn?Anonymous poster hash: a895c...82f 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #10 Skrevet 8. januar 2015 Hva er egentlig sentrifugering? *dum student*Anonymous poster hash: a895c...82f = maskinens måte å "vri" klærne på for å få ut vannet. Symbolet ligner på @ men har gjerne en sirkel mer rundt seg. Anonymous poster hash: 2e6d3...fb8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #11 Skrevet 9. januar 2015 PÅ noen maskiner kan du trykke på en knapp for å velge lengden på sentrifugeringen, altså hvor mange omdreininger maskinen kjører for å presse vann ut av klærne. Kan hende du har kommet borti den, og senket antall omdreininger til f eks 600 (når det egentlig skal være 1200). Da blir klærne våte når du tar dem ut. På min maskin er det også slik at etter å ha sentrifugert noen ganger, så stopper maskinen litt, og så setter den igang på ny. Ungene mine har noen ganger trodd at maskinen da er ferdig, og tatt ut klærne. Da er de mer våt, enn om maskinen får gjennomført hele programmet sitt. Anonymous poster hash: 5984e...59f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #12 Skrevet 9. januar 2015 Hva er egentlig sentrifugering? *dum student*Anonymous poster hash: a895c...82f Er det virkelig noen voksne mennesker som ikke vet hva sentrifugering er? Du tuller håper jeg. Anonymous poster hash: 082a3...1ec 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #13 Skrevet 9. januar 2015 PÅ noen maskiner kan du trykke på en knapp for å velge lengden på sentrifugeringen, altså hvor mange omdreininger maskinen kjører for å presse vann ut av klærne. Kan hende du har kommet borti den, og senket antall omdreininger til f eks 600 (når det egentlig skal være 1200). Da blir klærne våte når du tar dem ut. På min maskin er det også slik at etter å ha sentrifugert noen ganger, så stopper maskinen litt, og så setter den igang på ny. Ungene mine har noen ganger trodd at maskinen da er ferdig, og tatt ut klærne. Da er de mer våt, enn om maskinen får gjennomført hele programmet sitt.Anonymous poster hash: 5984e...59f Åååå tusen takk, det er nettopp dette som feiler maskinen. Har hatt på 600.Anonymous poster hash: a895c...82f 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #14 Skrevet 9. januar 2015 Er det virkelig noen voksne mennesker som ikke vet hva sentrifugering er? Du tuller håper jeg. Anonymous poster hash: 082a3...1ec Haha, tuller ikke Anonymous poster hash: a895c...82f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #15 Skrevet 9. januar 2015 Saken løst! Tenk det dere.Anonymous poster hash: 2e6d3...fb8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #16 Skrevet 9. januar 2015 Beklager, men dette skremmer meg litt. Ok, du er "dum student" (dine egne ord). Men deltok du aldri hjemme hos familien din med husarbeid? Blant annet klesvask? Gjorde du aldri noe hjemme? Aldri vasket i vaskemaskinen? Anonymous poster hash: a03f9...63d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå