AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Prøvde å Google, men får bare opp diverse kjønnssykdommer og det er det jo IKKE. Toåringen har to små vannblemmer på undersiden av penis. Noen som har vært borti lignende? Kommer det av dårlig bleierutine? Vi skifter jo ved behov her hjemme, men vet det går mer "etter klokka" i barnehagen. Alt man skal lure på...Anonymous poster hash: 0fbb2...8a9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Balanitt? Anonymous poster hash: 98ce2...17c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Noen i barnehagen har smittet av kjønnssykdom?Anonymous poster hash: 414f6...603 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Jeg kjenner en som fingret jenter og hadde late-sex da han gikk på barnehagen (han var altså 5-6 år, ingen pedofil). Kanskje kjønnssykdommer er mulige allikevel?Anonymous poster hash: c3739...9ab
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Prøvde å Google, men får bare opp diverse kjønnssykdommer og det er det jo IKKE. Toåringen har to små vannblemmer på undersiden av penis. Noen som har vært borti lignende? Kommer det av dårlig bleierutine? Vi skifter jo ved behov her hjemme, men vet det går mer "etter klokka" i barnehagen. Alt man skal lure på...Anonymous poster hash: 0fbb2...8a9 Det er ikke vannkopper da? =/Anonymous poster hash: 399e8...782
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Det er ikke vannkopper da? =/Anonymous poster hash: 399e8...782 Jeg forhørte meg med ei som jobber i barnehage, hun sa vannkopper gjerne begynner der på gutter, så det kan være en mulighet for at det er det det er. og du AB over der igjen, ta deg en bolle. Det er snakk om en toåring i bleier.Anonymous poster hash: 0fbb2...8a9 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Kan det være mollusker? Min fikk det på sin penis. Anonymous poster hash: 95c6a...afa
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har jobbet mange år på småbarnsavdeling og har ofte sett barn med mollusker på tissen og lårene. Kan det kanskje være det? Det er i alle fall ufarlig. Har også opplevd barn med soppinfeksjon der nede pga våt bleie eller konstant uhell i trusa, Det kan ofte være sånne små blemmer, rødt og hovent. Anonymous poster hash: 6bc56...ed4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har jobbet mange år på småbarnsavdeling og har ofte sett barn med mollusker på tissen og lårene. Kan det kanskje være det? Det er i alle fall ufarlig. Har også opplevd barn med soppinfeksjon der nede pga våt bleie eller konstant uhell i trusa, Det kan ofte være sånne små blemmer, rødt og hovent. Anonymous poster hash: 6bc56...ed4 Takk for et seriøst svar. Får følge med på om det viser seg å være vannkopper eller om det er noe av det du nevner.Anonymous poster hash: 0fbb2...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå