Gå til innhold

Prestasjonsangst?

Anbefalte innlegg

Gjest Augustbrud02_
Skrevet

Jeg synes det er så moro og ikke minst koselig å få se en hel del bilder fra bryllupene til de som alt har giftet seg. Og alle er jo så nydelige. Kjolene er så fantastiske, håret perfekt og bukettene nydelige. Og man gleder seg jo mer til sin egen dag når man ser slike bilder. :D

Men jeg må jo ærlig innrømme at jeg får litt "prestasjonsangst" av alt dette her. Jeg blir jo nesten litt engstelig for at jeg ikke skal bli såååå fin på selve dagen. Kjolen min er jo flott, men slett ikke så fin som mange av dere andres. Sløret mitt er jeg skikkelig fornøyd med, men vil det ligge perfekt bak kjolen på denne dagen?

Hjelp, jeg får nesten nerver av alt dette jeg. :-? Men det er vel det som kalles bryllupsnerver kanskje?

Vil bare gratulere alle de som allerede er gift og viser oss sånne flotte bilder. Gleder meg til vår dag og håper jeg blir like fin som dere alle sammen er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noe tull.... :D !!!

Du blir helt sikkert kjempevakker!!!!!! Det er jeg helt sikker på. Men, jeg skjønner hva du mener. Alle tenker vel slik om seg selv, og jeg kommer helt sikkert til å si det samme som deg. MEN, når du står der i brudestasen og ser din rørte ektemann - da vet du at du ser nydelig ut, tenker jeg!!!!!!!!

Gled deg, du!!!!!

Og lykke til! :wink:

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Du blir garantert kjempefin! :D Ingen grunn til å få prestasjonsangst så lenge du er fornøyd selv. Vi kommer til å stråle på denne dagen, og da er vi alle vakker! :)

Skrevet

Hei Augustbrud!

Sliter litt med de samme nervene om ikke å være fin nok på den store dagen...(spesiellt når jeg ser de flotte bildene som er lagt ut her..) :D

Likevel tror jeg at alle har slike nerver rett før den store dagen og sansynligheten for at vi blir flotte er lik 100%!!!! :P

(Vi gifter oss 3.august)

Ønsker også å gratulere alle de som har giftet seg!

Skrevet

Det der skal du ikke bekymre deg for. Alle bruder er like flotte på sin måte, det er det som er sjarmen med det. Er det noen av dere som noengang har sett en stygg brud? Ikke jeg hvertfall, for skjønnheten kommer innenfra, og inni oss har vi megder med skjønnhet på en sånn dag. Vi er jo lykligst i verden!!!

Ta det helt med ro.......og lykke til .)

Skrevet

Hvis du skal ha bryllupsnerver, tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for at du ikke skal være fin nok. Alle jeg kjenner får høre at de aldri har vært vakrere enn på deres bryllupsdag. Det blir du også!!!

Litt brylupsnerver må du nok regne med, men de går over igjen :)

Skrevet

Næmmen Augustbrud02 da! Du kommer til å bli kjempe nydelig. Med den kjempe flotte kjolen som du har og om du har langt, kort eller ikke noe slør så kommer du til å bli den nydligste brud noensinne. Det er noe helt spesielt med den dagen man gifter seg. Må ikke bekymre deg så mye, bare vent å se!

*kleem*

Skrevet

:D Jeg har vel roet meg litt, men innimellom får man en viss følelse av at man slett ikke blir så flott som alle dere andre er! Men heldigvis går det over innimellom. Nå gleder jeg meg bare til dagen vår. I går hadde var vi i bursdagsfeiring i det lokalet vi skal ha bryllupsfesten i, og alt ble så mye mer realistisk med en gang. Nå gleder jeg meg masse og har helt glemt å være bekymret for at jeg ikke skal bli fin nok. :ler:

Må forresten le litt når jeg leser den tråden om alle bryllupsnervene også, for jeg kommer garantert til å føye meg inn i den rekken etterhvert jeg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...